خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) همدان در گفت‌وگو با بسیج:

بسیج در همه عرصه‌ها از جمله علم و دفاع پیشتاز است

همدان- مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: بسیج در همه عرصه‌ها از جمله علم و دفاع پیشتاز است و در مباحث جنگ، فضای مجازی و... نقش‌آفرینی می‌کند.
کد خبر: ۹۳۱۸۷۶۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

بسیج در همه عرصه‌ها از جمله علم و دفاع پیشتاز استطیب فریادرس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه بسیج یک تشکیلات مردمی است که برای دفاع و پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور دارد، اظهار داشت: بسیج در همه زمینه‌هایی که انقلاب نیاز داشته باشد فعالیت می‎‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها از جمله علم و دفاع پیشتاز است و در مباحث جنگ، فضای مجازی و... نقش‌آفرینی می‌کند، گفت: فرهنگیان همچنان که در دفاع مقدس در عرصه دفاع و امنیت پیشتاز بودند امروز هم این عرصه را خالی نمی‌گذارند.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه ما در دفاع مقدس قریب به ۲۲۰ شهید فرهنگی در استان همدان داشته‌ایم، گفت: مجموع شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در کشور از شهدای ارتش کمتر نبوده و آمار تقریبی برابر با این شهدا را در آموزش و پرورش داریم و این نشان دهنده آن است که آموزش و پرورش حتی در دفاع سخت از انقلاب اسلامی در وقت خود و در زمانی که لازمه بوده و هست پای کار بوده و هست.

وی با بیان اینکه ما باید این آمادگی را حفظ کنیم و ارتقا دهیم، گفت: فراخوان گردان رزمی فرهنگی بسیج فرهنگیان بخشی از این آمادگی است که بتواند در این زمینه ایفای نقش کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات