خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد

کشف ۱۱ فقره انواع سرقت و دستگیری ۸ سارق در اسدآباد

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۱۱ فقره انواع سرقت و دستگیری ۸ سارق در نتیجه اجرای طرح‌های انتظامی در ۵ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۳۵۸۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
کشف ۱۱ فقره انواع سرقت و دستگیری ۸ سارق در اسدآبادسرهنگ افشین یاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکار‌های قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت نیز در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، علاوه بر دستگیری ۸ سارق، ۱۱ فقره انواع سرقت شامل هفت فقره سرقت داخل خودرو، سه فقره سرقت اماکن خصوصی و یک دستگاه پراید سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه از توقیف پنج دستگاه وسائط نقلیه و دستگیری ۲۲ معتاد و خرده فروش مواد مخدر،۱۰ نفر جلبی و ۹ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم در این مدت خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست: با رعایت توصیه‌های پلیسی موارد مشکوک را از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰ و انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را در خصوص عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات