خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

استکبار در تلاش است زمینه مذاکره مجدد را احیاء کند

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروزه استکبار در تلاش است زمینه مذاکره مجدد را احیاء کند، با پیش شرط‌هایی که گذاشتند و خلف وعده‌هایی که داشتند، می‌خواهند مذاکره احیاء شود.
کد خبر: ۹۳۲۸۳۶۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲

استکبار در تلاش است زمینه مذاکره مجدد را احیاء کندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در دومین همایش ایثارگران روحانی استان همدان که در باغ موزه همدان برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه شعبان، اظهار داشت: ما در زمانی قرار داریم که شدیدترین تقابل بین جبهه حق و باطل است.

وی با بیان اینکه امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب حوادث و اتفاقات گوناگونی رخ داد که به این رشد و بالندگی رسیدیم، افزود: افتخار می‌کنیم امروزه انقلاب اسلامی از تمام ۴۲ سال قبل که گذراندیم قوی‌تر است، هرچند عده‌ای می‌خواهند این قدرت و عظمت را با روغن، مرغ و تخم مرغ خدشه‌دار کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، انقلاب با سرعت تمام در حال پیشرفت است، ما اگر درست بنگریم این انقلاب دارد به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: امروزه استکبار در تلاش است زمینه مذاکره مجدد را احیاء کند، با پیش شرط‌هایی که گذاشتند و خلف وعده‌هایی که داشتند، می‌خواهند مذاکره احیاء شود هرچند عده‌ای در داخل کم میل به این موضوع نیستند.

علیی با بیان اینکه نگاه این افراد نگاه لیبرال و غرب‌گرایی است، گفت: هرجا ما برای دشمن شرط گذاشتیم بردیم و یکی از نشانه‌های ضعف دشمن پذیرفتن شروط دشمن است.

وی ابراز داشت: یکی از نشانه‌های قدرت، شرط گذاشتن برای دشمن است، هرجا از خود قدرت نشان دادیم آنها عقب‌نشینی کردند و هرجا چراغ سبز و پیام‌های منفی فرستادیم آنها جلو آمدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اولین سیاست آنها احیاء مذاکره است که علاوه بر برجام که انرژی هسته‌ای ما را ۹۵ درصد منکوب کردند و می‌خواهند قدرت منطقه‌ای و موشکی ما را در منطقه صفر کنند.

وی در خصوص اهداف دشمن خاطرنشان کرد: اهداف دشمن روی آوردن دولتی غربگرا است و می‌خواهند با همین تفکر غربگرایی دولت در دست آنها بیفتد.

علیی عنوان کرد: باید ابتدا ضرورت سازی شود بعد توهم در اذهان مردم بیاید بعد از آن ضرورت انگاری محقق می‌شود و به تعبیر فلاسفه عنصر تحریف، توهم است که علم ۲۵ درصدی است، وقتی این توهمات در اذهان جایگزین شد محاسبات و تدابیر همه غلط می‌شود.

وی با بیان اینکه غربگرایان با ضرورت انگاری و شرطی سازی و رقیب هراسی می‌خواهند در داخل، قدرت خود را حفظ کنند، گفت: بر اساس فرمایشات اخیر رهبری حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح دو شرط اصلی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در انتخابات، سپاه از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند و وظیفه ما آگاه‌سازی و روشنگری است و مکلف هستیم تشریح و تبیین کنیم.

وی در خصوص گفتمان مقاومت ابراز داشت: گفتمان مقاومت در سوریه، عراق و یمن جواب داد و برتری گفتمان مقاومت بر مذاکره است که گفتمان ذلت است و ما این حق را داریم که موضوع را برای جامعه تشریح کنیم.

علیی با اشاره به حضور روحانیون در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: روحانیون در بحث جبهه مقاومت و مناطق عملیاتی حضور خوبی داشتند و هم در عرصه نرم و اعتقادات فعالیت دارند و هم در صحنه‌های سخت در کنار رزمندگان حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات