برگزاری کارگاه مهارت های زندگی ویژه دختران جوان در شهرستان نوک آباد

خاش-فرمانده حوزه مقاومت کوثر خواهران خاش از برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی برای دختران بالای 15سال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۲۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازخاش، فرمانده حوزه مقاومت کوثر خواهران شهرستان خاش گفت: کارگاه مهارتهای زندگی برای افزایش مهارت های زندگی در دختران و آشنایی با سبک زندگی اسلامی ویژه دختران بالای 15 سال باسخنرانی مشاور خانم هاشمزهی در شهرستان نوک آباد برگزارشد.

مطهره خمرافزود: موضوعات و مباحث مختلفی از قبیل مباحث اخلاقی، اجتماعی و مهارتی در این کارگاه آموزشی مطرح شد و دختران جوان با مهارت های سبک زندگی آشنا شدند.

وی گفت: نقش مهارت های زندگی در خوشبختی،شاخصه های انتخاب همسر،تفریحات سالم،دختران ونشاط در خانواده، مهارت های دوست یابی و... را از موضوعات این کارگاههای آموزشی برشمرد.

سخنران این برنامه افزود: افزایش روز به روز ناهنجاری های اجتماعی و خانوادگی از جمله افزایش آمار طلاق، ارتباط کم رنگ والدین با یکدیگر، اهمیت سبک زندگی اسلامی و لزوم آشنایی زوج های جوان با مهارت های زندگی از جمله اهدافی است که در برگزاری این کارگاه های آموزشی مورد توجه قرار گرفت.

هاشمزهی اظهارکردند: مجموعه مهارت‌های زندگی نه تنها به توانمند ساختن افراد در زندگی حال می‌اندیشد، بلکه به توانمندی آنان جهت زندگی آینده نیز تاکید می‌ ورزد و همچنین متمرکز بر شکوفایی توانایی‌های بالقوه افراد است.

در پایان برنامه از دختران فعال در عرصه فرهنگی تقدیر وتشکر گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار