رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان گفت:در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی، تجمعات و دورهمی های خانوادگی، برگزاری مراسمات عزا و عروسی؛ شهرستان در وضعیت بحرانی قرار گرفته و کنترل شرایط دشوار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۳۸۷
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، "فرشته دانش نژاد "،رئیس، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان گفت: در روزهای اخیر به دلیل افزایش دورهمی های خانوادگی، شرکت در مراسمات عزا و عروسی، ورود مهمانان نوروزی از استان های دیگر به شهرستان ایوان به طرز نگران کننده ای آمار مبتلایان در حال افزایش است.


رییس شبکه بهداشت و درمان ایوان اظهار کرد:این یک هشدار جدی به همه ی شهروندان ایوانی است، در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی، تجمعات و دورهمی های خانوادگی، برگزاری مراسمات عزا و عروسی؛ شهرستان در وضعیت بحرانی قرار گرفته و کنترل شرایط دشوار خواهد شد.


وی تصریح کرد:: قرار گرفتن شهرستان  نباید موجب عادی انگاری مردم شود چرا که عدم توجه به رعایت پروتکل ها می تواند موجب خیز برداشتن شیوع کرونا و افزایش یکدفعه ای تعداد مبتلایان و زمینه ساز بحران شود.


وی افزود: از این رو انتظار می رود مردم همچنان جدی تر از گذشته برای کنترل شیوع کرونا و کاهش مبتلایان و دور شدن از مرز بحران و وضعیت پرخطر همکاری لازم را دررعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا داشته باشند.


در پایان از مردم شریف شهرستان ایوان خواهشمندم جهت حفظ و حراست خود و عزیزانتان، از دورهمی‌های خانوادگی، گردهمایی های کوچک نظیر شب نشینی ها و معاشرت های خانوادگی خودداری کنید زیرا این گونه محافل نتیجه محدودیت ها را بی اثر می کند.

ارسال نظرات