فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: روستای فاطمیه از توابع بخش انابد بردسکن طی بازدید مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ در راستای تحقق شعار سال از نعمت آب برخوردار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۳۰۱۸۲
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی به همراه تنی چند ازکارکنان سپاه بردسکن در دیدار نوروزی با امام جمعه شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، گزارشی از اقدامات سپاه ناحیه بردسکن در سالی که گذشت بویژه در راستای مقابله با کرونا ارائه و بر تحقیق شعار سال رهبر انقلاب در راستای تولید و موانع زدایی‌ها تاکید کرد.
 
وی با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» نقش سپاه و بسیج را در انجام ماموریت‌های محوله دوچندان دانست و بیان کرد: امسال یک انتخابات مهم را در پیش داریم که نقش همه ادارات و مسئولین در وهله اول باید فراهم کردن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و در وهله دوم انتخاب یک دولت متکی به ظرفیت‌های داخلی باشد.
 
همچنین در این دیدار حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن با تبریک اعیاد گذشته و تبریک نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) افزود: فرمایشات رهبری در ابتدای سال راهنمابی کامل برای همه مسولین بود و ایشان در سال جهش تولید و رونق تولید از اقدامات صورت گرفته رضایت زیادی را نداشتند که امیدواریم امسال در جهت رفع موانع تولید و اشتغال گام‌های مثبتی توسط مسولین برداشته شود.
 
وی با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای از مسئولین با سیاست‌های رهبری مخالف هستند، گفت: سپاه در کنار رهبری تا کنون موفقیت‌های زیادی را داشته و امسال نیز که بفرموده مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی‌ها و موانع زدایی‌ها نامگذاری شده است امیدواریم در جهت تحقق شعار سال گام‌های خوبی بردارد.
 
حجت الاسلام امینی بیان داشت: در انتخابات پیش رو کسی باید رییس جمهور شود که واقعا اعتقاد به ولایت فقیه داشته باشد و در مسیر حرکت خود حرف ناصبین خود را بپذیرد.
 
وی به انتخاب یک فرد اگاه، جوان و کارآمد که درد مردم را بفهمد و در جهت رفع مشکلات تلاش کند، تاکید نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها