خبرهای داغ:
به مناسبت میلاد کریم اهل بیت:

نسیه داده شد و تسویه شد.

ولادت با سعادت و پر خیر و برکت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع)، بار دیگر بهانه ای شد تا در این روز گوشه ای از اقدامات خواهران بسیجی و جهادگرمان که با دست خدا کمک های مؤمنانه رابه دست مؤمنان می رسانند بازگو کنیم.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۷۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان؛ خبرگزاری بسیج: ولادت با سعادت و پر خیر و برکت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع)، بار دیگر بهانه ای شد تا در این روز گوشه ای از اقدامات خواهران بسیجی و جهادگرمان را که از شروع و همه گیری ویروس کرونا در کشور، با لبیک به پیام رهبری، با دست خدا کمک های مؤمنانه را از دست مؤمنی به دست مؤمن دیگر میرسانند، بازگو کنیم.
اینبار با تسویه حساب دفتری نیازمندان در ماه همدلی.

در گفت گو با یکی از مسئولین حوزه بسیج شهرستان ملایر:
در دعای روز‌های ماه رمضان میگوئیم ((اللهم اغن کل فقیر، اللهم اشبع کل جائع، اللهم اکس کل عریان)) این دعا فقط برای خواندن نیست؛ برای این است که همه خود را برای مبارزه با فقر مو ظف بدانیم به همین منظور حوزه و پایگاه‌های مقاومت شهرستان ملایر برآن شدند تا قدمی در این مسیر بردارند و با تسویه حساب دفتری تعدادی از خانواده‌های نیازمند در سوپر مارکت‌ها و نانوایی‌های محله با کمک خیّرین در شهرستان ملایر این عمل خیر و نیک را به انجام برسانند.
با شروع ماه مبارک رمضان طرح تسویه حساب دفتری نیازمندان با شناسایی نیازمندان واقعی در سطح محله‌ها و روستا‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج آغاز شد و در نهایت با تسویه حساب های نسیه و دفتری به شکر خدا به اتمام رسید.

این طرح در روستا‌های جوراب و رضوانکده، و چندین محله در شهرستان ملایر، توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران شهرستان ملایر با هدف برداشتن باری هرچند کوچک از دغدغه های اقتصادی هموطنانمان اجرا گردید.
با توجه به تحقیقات ما در این مناطق که در حاشیه شهر و روستاهای کمتر برخوردار هستند؛ و شغل بیشتر ساکنان آن کارگری یا شغل های فصلی و موقت می باشد و سطح درامد کمتری دارند، در انتخاب نوع کمک به این عزیزان به این نتیجه رسیدیم که به تسویه حساب های عقب مانده و انباشته شده بپردازیم.
به همین منظور حساب‌های دفتری در خواربار فروشی‌ها و یک حساب دفتری در نانوایی محله به روز شد و تسویه گردید.

این طرح، از سال گذشته و با شروع ویروس کرونا در راستای کمک‌های مومنانه در پایگاه‌ها آغاز شد و تسویه حساب‌ها به صورت ماهانه انجام میگیرد. تا کنون مبلغ قابل توجهی تسویه حساب دفتری محله محور داشتیم که این امر در کنار سایر اقدامات ما نظیر تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی، تهیه و توزیع غذای گرم، ذبح گوسفند و توزیع گوشت آن در میان محرومین، کمک به تهیه جهیزیه و تهیه و توزیع بسته های بهداشتی نذیر ماسک در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج می باشد.در پایان از همه هموطنان گرامی که علاقه مند به کمک و سهیم شدن در این امر خداپسندانه هستند درخواست داریم که با طرح‌های احسان و مهر واره محله و ... حامی کم برخوردان باشند.

انتهای پیام/*
ارسال نظرات