خبرهای داغ:

قشر کارگر یکی از ارکان اصلی تولید در کشور است

مسئول بسیج کارگری ارومیه گفت: قشر کارگر یکی از ارکان اصلی تولید در کشور است.
کد خبر: ۹۳۳۷۷۱۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

محسن دبیری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: آئین گرامیداشت هفته کار و کارگر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و بسیجیان صنوف کارگری و کارخانه جات ارومیه با گرامیداشت خانواده شهداء کارگر و بسیجیان فاخر، مدیران و کارگران کارخانجات این حوزه در فضای باز کارخانه سیمان خاکستری ارومیه روز شنبه برگزار خواهد شد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کار و کارگر و توفیق روزافزون ضیافت الله ماه مبارک رمضان، گفت: قشر کارگر یکی از ارکان اصلی تولید در کشور است، و گره گشایی از مشکلات کارگران رسالت مهم مسئولان است.

این مسئول با تاکید بر اهمیت هم افزایی و همراهی همه دستگاه ها برای حل مشکلات مردم، گفت: اقشار تخصصی بسیج مانند سازمان بسیج کارگران و کارخانه جات و سازمان بسیج صنعت و معدن ارومیه، نیازمندی ها و مشکلات پیش روی مسئله تولید را شناسایی و طرح های لازم را برای حل این مشکلات به مسئولان و نمایندگان استان و شهرستان ارائه می کند.

دبیری گفت: با تمام امکانات و ظرفیت ها برای کمک به مسئولان در راستای حل مشکلات قشر کارگر آمادگی داریم، و در سال جاری تمام تلاش ما باید در راستای ارتقا و تعالی قشر کارگر باشد تا هر چه بیشتر در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها  شاهد رونق اقتصادی در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار