افرادی که پا به عرصه انتخابات گذاشته اند، با وعده پست و مقام از دیوار اعتماد مردم بالا نروند

زاهدان-امروز یکی از راه‌های سرعت بخشی به حرکت انقلاب، صداقت مسولان نسبت به مردم و پایندی به قانون اساسی است و اینکه خودشان را مالک مال و اموال مردم ندانند.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۲۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
مهرشاد سهیلی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: امروز یکی از راه‌های سرعت بخشی به حرکت انقلاب، صداقت مسولان نسبت به مردم و پایندی به قانون اساسی است و اینکه خودشان را مالک مال و اموال مردم ندانند.

فرمانده قرارگاه جهادی حضرت مهدی(عج) افزود: برخی چنان غارت گرانه انقلاب را به نفع خودشان مصادره کردند انگار نه انگار که این انقلاب برای مستضعفین بوده جوانان این سرزمین رفتن جون و خون خور را برای انقلاب فدا کردند از این همه مادیات و پست و مقامی که برخی از مسئولان دودستی چسبیده اند گذشتند که یک استان محروم مثل خوزستان از فقر رهایی یابد نه اینکه دارایی‌های مملکت را برای رفاه خانواده های خود در خارج کشور غارت کنند.
 
این مسئول بیان کرد: مگر نه اینکه ما در مکتب قرآنیم که میفرماید«باالعدل قامت سماوات و الارض» کجای این عدالت است که خوزستان با این همه ظرفیتی که دارد در فقر و محرومیت باشد؟کجا این عدالت است که بحران آب خوزستان بعد از این همه سال لاینحل بماند.

وی بیان کرد: کدام عدالت میگوید فرزندان این سرزمین در این شرایط و امکانات آموزشی تحصیل کنند؟ جامعه را درگیر دوقطبی چپ و راست کردند و شروع کردن به چپاول و غارت بیت المال، مردم عزیز و زلال ما همه سینه پهلو شده‌ی یک سرمائیم، سرما خورده یک زمستانیم، دردهایمان یکیست، از نردبان بودن به ستوه آمده ایم این فصل از انتخابات را آگاهانه رقم بزنید.

وی اظهار داشت: توصیه می‌کنم‌ افرادی که پا به عرصه انتخابات گذاشته اند، با وعده پست و مقام از دیوار اعتماد مردم بالا نروند.

مسئول قرارگاه جهادی حضرت مهدی(عج) تصریح کرد: مردم باید آگاهانه انتخاب کنند چرا که بر فرهنگ، اقتصاد، سیاست، و زندگی ما تاثیر گذار خواهد بود.
 

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم با انتخاب قومی و قبیله‌ای به یک فرهنگ غلط روی آورده اند و ضرر آن متوجه خودمان خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار