خبرهای داغ:
معاون تربیت و آموزش بسیج اساتید خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار «بسیج»:

رای ما به دولت جوان انقلابی/ عزت و اقتدار کشور در عرصه بین‌الملل در گرو انتخابات پر شور و آگاهانه

اگر انتخاب رئیس جمهور مطلوب با دو ویژگی یعنی جوانی و انقلابی بودن همراه شود، منجر به تشکیل دولتی می‌شود که تمام تلاشش را در راه رفع مشکلات مردم و پیشبرد آرمان‌های انقلاب به کار گیرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۹۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰

حسن حسن پور معاون تربیت و آموزش بسیج اساتید خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر تشکیل  «دولت جوان حزب‌اللهی»  یا تعبیر دیگر  «دولت جوان انقلابی» تاکید دارند اظهار داشت: ویژگی های جوانی عبارتند از کارآمدی، نشاط، و خستگی ناپذیری، و برخی از ویژگیهای حزب اللهی بودن نیز عبارت از کار برای رضای خدا، دغدغه داشتن برای رسیدگی و حل مشکلات مردم، کوتاه نیامدن از ارزشهای اسلامی و انقلابی، دغدغه و تلاش برای پیشبرد اهداف و حرکت در مسیر دستیابی به آرمانهای بلند انقلاب، مبارزه با فقر، فساد، بی عدالتی، ظلم، استکبار است.

 

وی اضافه کرد: اگر  این دو ویژگی یعنی جوانی و انقلابی بودن یا جوانی و حزب اللهی بودن با هم همراه شوند، منجر به تشکیل دولتی می‌شود که تمام تلاشش را در راه رفع مشکلات مردم و پیشبرد آرمان‌های انقلاب به کار گیرد.

 

حسن پور با بیان اینکه رئیس‌جمهور مطلوب باید بتواند با یک مدیریت جهادی و انقلابی کشور را اداره کند خاطرنشان کرد: مدیر انقلابی خستگی ناپذیر، دغدغه مند ، آگاه از درد و مشکلات مردم، پیگیر حل مشکلات مردم ، جوان گرا، تحول خواه و معتقد به تحول است، از ارزش‌های اسلامی و انقلابی عقب‌نشینی نمی‌کند و در راستای تحقق آرمان‌های  انقلاب تلاش می‌کند.

 

وی اظهار داشت: انتخاب آگاهانه باعث می شود که رئیس جمهوری سر کار بیاید و دولتی تشکیل شود که با یک مدیریت جهادی پیگیر حل مشکلات کشور باشد و برنامه ریزی دقیق و منسجم برای پیشرفت کشور هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی داشته باشد، دولتی که مشکلات کشور را در سه حوزه اصلی اقتصاد، فرهنگ و امنیت بشناسد، برای آنها  راه حل ارائه دهد و بی وقفه در پیاده سازی راه حل ها باشد.

 

معاون تربیت و آموزش بسیج اساتید خراسان جنوبی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات تایید، پشتیبانی و همراهی با نظام و مسئولین است گفت: ایران و انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده ای دارد که از هیچ تلاشی برای به زانو درآوردن این ملت و نظام فروگذار نمی کنند و هرچه  پشت مسئولین و نظام را خالی‌تر ببینند به پیاده‌سازی اهداف و نقش هایشان امیدوارتر می شوند و برعکس هر چه همراهی و پشتیبانی بیشتری از نظام و مسئولین داشته باشیم دشمنان در پیاده سازی نقشه های شوم خود ناکام تر می شوند.

 

وی اضافه کرد: در عرصه بین‌الملل هم یک مثال ساده بزنم: خانواده‌ای که تمام اهل خانه شامل پدر، مادر، برادران و خواهران با هم متحد، یک دل و هم صدا باشند، بدخواهان چنین خانواده‌ای کمتر به آزار و اذیت و یا تضییع حقوق آنها طمع می کنند. چنین خانواده‌ای دربین مردم دارای عزت و اقتدار است. در تعاملات یک کشور با سایر کشورها نیز هرچه اتحاد، یکپارچگی و همراهی مردم و مسئولین بیشتر باشد عزت و اقتدار آن کشور در عرصه بین الملل بیشتر است و مشارکت حداکثری در انتخابات صرف نظر از نوع انتخاب چنین نقشی دارد و یکی از نتایج قطعی آن عزت و اقتدار کشور در عرصه بین‌الملل است.

 

 حسن پور با اشاره به وظیفه مردم و مسئولین دراین برهه حساس عنوان کرد: باید همه گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم، همه در راه جلب مشارکت حداکثری در انتخابات در گام اول و انتخاب رئیس جمهور اصلح در گام دوم با معیارهای اصیل اسلامی و انقلابی تلاش کنیم و ضمن دعوت به شرکت در انتخابات و تبلیغ کاندیدای مورد نظرمان از تخریب سایر کاندیداها بپرهیزیم.

 

 وی در پایان گفت:  به نقل از شهید همت:  «هرگاه در مناطق جنگی راه را گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را میکوبد همان جبهه خودی است» والبته لازم است که بصیر و دشمن شناس باشیم و جای دوست و دشمن را عوض نکنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها