خبرهای داغ:

توزیع میوه بین نیازمندان روستای لاسجرد در سرخه

فرمانده پایگاه آمنه (س) لاسجرد از توزیع میوه های نوبرانه بین نیازمندان این روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۳۳
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه پر مهر کرامت و رسیدن میوه های نوبرانه پایگاه آمنه (س) روستای لاسجرد در شهرستان سرخه با همکاری خیرین اقدام به بسته بندی و توزیع بسته های میوه های گوجه سبز و زردآلو این روستا بین خانواده های نیازمند کرد.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه آمنه (س) لاسجرد در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری با شیوع ویروس منحوس کرونا رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در این روستا برگزار و در طی چند مرحله بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده در این روستا توزیع شد.

وی با بیان اینکه هدف از توزيع اين سبدهاي غذايي و میوه ميان نیازمندان حمايت از اقشار ناتوان و نيازمندان جامعه است، گفت: با آغاز فصل تابستان بسیجیان این پایگاه با حمایت و یاری خیرین و باغداران اقدام به بسته بندی و توزیع بسته های میوه شامل گوجه سبز و زردآلو بین نیازمندان کردند.

فرمانده پایگاه آمنه (س) بیان داشت: شرایط فعلی یک آزمون الهی است و همه جامعه در کنار صبر و عمل به دستورات بهداشتی باید تمرین انفاق و همدلی کنند و در این برهه حساس کنونی باید بیشتر از هرزمانی مراقب سفره محرومان بود.

شهادت ادامه داد: برخی از خانواده‌های نیازمند برای خرید حتی میوه دچار مشکل هستند و توان مالی ندارند که خیران با کمک‌های نقدی و غیرنقدی، ما را یاری می‌کنند تا به مناسبت‌های مختلف سبد مختصری را در فرهنگ ما ایرانی‌ها ارزشمند است، در اختیار این خانواده‌ها قرار دهیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار