خبرهای داغ:

۳۰ نفر از مدیران منتخب «مدارس همدل» در استان سمنان تجلیل شدند

۳۰ مدیر مدارس غیرانتفاعی و هیئت‌امنایی که ۹۵ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد را به‌صورت رایگان ثبت‌نام و امکان تحصیل را برای این افراد را فراهم کردند، تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۳۵۷۴۶۸
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
۳۰ نفر از مدیران منتخب «مدارس همدل» در استان سمنان تجلیل شدندبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن مسعودیان راد، تصریح کرد:طرح مدارس همدل باهدف گسترش و تأمین همه‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و با همکاری آموزش‌وپرورش طراحی و اجراشده تا دانش‌آموزان مستعد موردحمایت این نهاد از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیئت‌امنایی و غیردولتی بهرهمند می‌گردند.
وی یکی از دستاورد‌های اجرای طرح مذکور در استان طی سال تحصیلی گذشته را ثبت‌نام رایگان ۹۵ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت در این مدارس اشاره و تصریح کرد: این اقدام مهم نتیجه همراهی و همدلی بیش از ۳۰ مدیر نیکوکار و مسئولین فرهنگی بوده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان قله نیکوکاری را انفاق دانست و خاطرنشان کرد: قله نیکوکاری آموزش و پرورش مشارکت تمامی مدارس در مدارس همدلی است.
دستورانی به ۱۱۰۰ مدارس استان خاطرنشان کرد: نسیم همدلی با حفظ کرامت دانش آموزان باید در سراسر مدارس استان شکل گیرد.
شایان‌ذکر است که آئین تجلیل از آئین تجلیل و تقدیر از مدیران منتخب مدارس همدل با حضور ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) جناب آقای بختیاری و وزیر محترم آموزش‌وپرورش جناب آقای دکتر حاجی میرزایی (ویدئو اجلاس) برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار