خبرهای داغ:
هنری در مراسم افتتاح طرح احیای قنوات روستا‌های نوغاب خور و دستگرد شهرستان خوسف با اشاره به در اولویت بودن طرح های احیای قنوات خراسان جنوبی تاکید کرد اولویت طرح های کشاورزی همکاری مردم در اجرای طرح ها است.
کد خبر: ۹۳۵۹۶۶۹
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوسف، دیروز دو طرح احیای قنوات روستا‌های نوغاب خور و دستگرد شهرستان خوسف با ۶۰۰ متر عملیات اجرایی و ۷۰۰ میلیون تومان کمک اعتباری دولت ومردمی به اتمام رسید.
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در مراسم احیای این قنوات گفت : یکی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی اجرای طرح های عمرانی محرومیت زدایی است که با توجه به اولویت استان ما که درگیر خشکسالی‌های چندین ساله است اهمیت زیادی دارد.
هنری افزود : طرح های تامین منابع آب کشاورزی و احیا و مرمت قنوات ۱۰ سال است که در اولویت پروژه‌های بسیج سازندگی است که با همیاری و همکاری مردم و تعامل با سازمان جهاد کشاورزی در همه شهرستان‌ها در حال انجام است.
وی گفت : اولویت طرح های منابع آب کشاورزی همکاری و همیاری مردم در اجرای طرح هاست و نقاطی که مردم پای کارند در اولویت است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت:بخشی از قنات‌ها که درسیل اردیبهشت ماه آسیب دید هم در مرحله اجرایی احیا ومرمت است که امید است با تامین اعتبار در سال جاری با جهاد کشاورزی بتوانیم احیا و مرمت آنها را تکمیل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها