مسوول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: هلیلان درماه گذشته میزبان ۱۳۰ نفر از گروه‌های جهادی دانشگاه صنعتی شریف بوده که در روستاهای هلیلان و در خصوص محرومیت زدایی فعالیت کردند.
کد خبر: ۹۳۶۷۱۸۹
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی ملک‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ایلام گفت: هلیلان درماه گذشته میزبان ۱۳۰ نفر از گروه‌های جهادی دانشگاه صنعتی شریف بوده که در روستاهای هلیلان و در خصوص محرومیت زدایی فعالیت کردند.

وی افزود: توزیع کمک‌های مومنانه، توزیع بسته‌های بهداشتی، توزیع غذای گرم، قربانی در بین مردم محروم در سراسر استان ایلام و همچنین اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به سراسر استان ایلام و مخصوصا شهرستان هلیلان از جمله این برنامه‌ها بوده است.

 مسوول بسیج سازندگی سپاه امیرالمونین(ع) استان گفت: فعالیت‌ها در این شهرستان با توجه به  استعداد و ظرفیتی که در گروه‌های جهادی و بنیادهایی که در سطح شهرستان هلیلان وجود دارد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با محوریت سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام و به نام و یاد شهدا و سرداران و سه هزار شهید استان ایلام برنامه‌های عمرانی و غیر عمرانی برای این شهرستان در نظر گرفته شده که در ماه‌های آتی در خدمت این مردم در جهت رفع محرومیت زدایی خواهیم بود.

ارسال نظرات