خبرهای داغ:

اجرای طرح تحول دانشجویی در استان

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی از پیگیری مطالبات مردم در قالب طرح تحول دانشجویی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۸۶۱۳
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سید محمود صفری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سازمان بسیج دانشجویی استان برگزار شد، اظهار کرد: طرح تحول دانشجویی برای پیگیری مطالبات مردمی در دست اجراست.

وی تبیین ساختار مناسب با ماموریت‌ها، نحوه به کارگیری و استفاده از ظرفیت ادوار، عرصه‌های مغفول مانده، نقش بسیج دانشجویی در حرکت‌های عمومی، نقاط ضعف و قوت رویکرد مسئله محوری را از جمله عرصه‌های این طرح عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از 3 سال است که طرح فوق با رویکرد مسئله محوری با همت دانشجویان بسیجی در استان اجرا می‌شود، که با همکاری رسانه‌های جمعی می‌توان به اجرای طرح فوق شور و شتاب بیشتری بخشید، همچنین در این زمینه به طور قطع بیانیه گام دوم انقلاب باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی بر لزوم احصاء مسائل و مشکلات شهرستان و مطالبه رفع این دغدغه‌‌ها از مسئولان، برافراشتن پرچم مطالبه‌گری، جلوگیری از پنهان ماندن مسائل و چالش‌ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برای اجرای موفق این طرح نسبت به شناسایی دانشجویان نخبه و دغدغه‌مند، آموزش آنها و احصاء مسائل استانی اقدام کرده‌ایم، گفت: تاکنون 300 مسئله مطرح و پیگیری شده است، که خوشبختانه 30 درصد آنها به نتیجه رسیده و 30 درصد نیز در جریان است، تا حصول نتیجه شود.

صفری بر لزوم همراهی رسانه‌های جمعی در این زمینه تاکید کرد و بیان داشت: در صورت تعامل، هم‌افزایی و همکاری می‌توان به نتیجه موردانتظار دست پیدا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار