22 معتاد کارتن خواب از سطح شهر سراوان جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شدند

سراوان/ به همت سپاه پاسداران و با همکاری بهزیستی و شورای شهر سراوان 22 معتاد کارتن خواب از سطح شهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.
کد خبر: ۹۳۸۱۱۰۱
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان،  مسئول معاونت اجتماعی سپاه شهرستان سراوان گفت: این روزها نقاط مختلف شهر سراوان به ویژه خرابه ها و بولوارها به مأمن امنی برای معتادین کارتن خواب تبدیل شده که آزادانه در حال استعمال مواد مخدر صنعتی و سنتی هستند.

برادر پاسدار فاروق رئیسی افزود: اگر نگاه گذرا به سطح شهر انداخته شود شمار معتادین کارتن خواب در معابر و میادین، مقابل مراکز فرهنگی و ترک اعتیاد افزایش یافته و این آسیب اجتماعی علاوه بر اینکه چهره شهر را زشت کرده، نگرش مسافرین و گردشگران را نسبت به شهر فرهنگی که روستای جهانی کلپورگان قرار دارد را تغییر می دهد.

وی بیان کرد: جولان این روزهای معتادین کارتن خواب در ساعات مختلف شبانه روز موجب نگرانی و‌ گلایه شهروندان قرار گرفته که به عادی و بدون هیچ گونه ترس در روز مقابل انظار عموم مواد مخدر استعمال می کند و مسئولین شهر نسبت به این موضوع بی توجه هستند.

فاروق رئیسی مسئول معاونت اجتماعی سپاه سراوان گفت: معتادین کارتن خواب این روزها به معضل جدی و اساسی شهر تبدیل شده و ازدیاد این افراد در سطح شهر آثار نامطلوبی بر جای خواهد گذاشت.

وی افزود: اعتیاد خود زمینه ساز بسیاری از جرم ها خواهد بود اما به دلیل عدم تعامل ارگان های مربوطه برای جمع آوری و پاکسازی محله ها و معابر سراوان از معتادین کارتن خواب با مشکل مواجه شده ایم.

رئیسی گفت: با کمک خیرین در ماه های اخیر توانسته ایم تعدادی از معتادین را از سطح شهر جمع آوری و جهت درمان و ترک اعتیاد به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شده است‌.

رئیسی خاطر نشان کرد: همچنین روز گذشته با کمک بهزیستی و شورای شهر سراوان ۲۲ نفر از معتادین کارتن خواب از سطح شهرستان جمع آوری به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شد.

وی گفت: می طلبد ارگان ها و دستگاه های متولی جهت زدودن چهره شهر از معتادین کارتن خواب همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار