فرمانده حوزه 125 شهید رجایی سپاه ناحیه امام حسین (ع):

تعامل بسیج و ناجا موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

فرمانده حوزه 125 شهید رجایی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از برگزاری هیئت اندیشه ورز متشکل از بسیج و ناجا جهت کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: تعامل بسیج و ناجا موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
کد خبر: ۹۳۸۳۰۳۲
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی شورای فرماندهی حوزه 125 شهید رجایی با حضور در کلانتری های 31 کوی کارمندان شمالی، 14رسالت و 13 شهید باهنر کرج و نصب بنر هفته نیروی انتظامی، این هفته را به فرماندهان و کارکنان این نهاد انقلابی تبریک گفتند.

پاسدار محمدرضا فیروز زارع، فرمانده حوزه 125 شهید رجایی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با حضور در کلانتری های مذکور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت و خدمت و تبریک این ایام به فرماندهان این کلانتری ها و پرسنل خدوم آن ها گفت: در راستای تعامل بسیج با مجموعه ارزشی ناجا، هدف از این دیدار عرض خسته نباشید به سربازان ولایت در عرصه تامین امنیت و سلامت اجتماعی جامعه است.

وی از برگزاری هیئت اندیشه ورز متشکل از بسیج و ناجا جهت کاهش آسیب های اجتماعی در محدوده سرزمینی فعالیت حوزه 125 شهید رجایی خبر داد و افزود: ما قدردان زحمات شبانه روزی عزیزان نیروی انتظامی در تامین امنیت اجتماعی جامعه هستیم و در آینده نزدیک رزمایش های مشترکی را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در مناطقی مانند حسن آباد و کوی کارمندان شمالی اجرا خواهیم کرد. تعامل بسیج و ناجا موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

فرمانده حوزه 125 شهید رجایی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در پایان ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) بیان کرد: تلاش های بسیج و تعاملات بیرون سازمانی این مجموعه با نهاد ارزشی همچون ناجا در راستای تحقق بیانیه گام دوم انفلاب و دولت اسلامی و آماده شدن برای حکومت عظمای منجی عالم بشریت است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار