مشاوره رایگان مرکز مشاوره ژنتیک بهزیستی شهرستان ری برای بارداری

اگر نگران تولد فرزند معلول هستید، با مرکز مشاوره ژنتیک بهزیستی شهرستان ری تماس بگیرید

اگر تصمیم به بارداری دارید اما نگران هستید که صاحب فرزند معلول شوید مرکز مشاوره ژنتیک بهزیستی شهرستان ری آماده بررسی وضعیت شما و ارائه مشاوره رایگان است.
کد خبر: ۹۳۸۵۶۰۴
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،  شریعت پناه معاون توسعه و پیشگیری بهزیستی شهرستان ری گفت: مشاوره  ژنتیک  قبل از ازدواج،  قبل  و  حین بارداری  و  تشخیصی  با هدف تشخیص بیماریهای جسمی و ذهنی،  ژنتیکی  و  تشخیص  علل ناباروری و نازایی و سقط های مکرری که منشاء ژنتیکی دارند، در این مرکز  ارائه میگردد.
وی افزود: پس از مشاوره  در صورت نیاز به آزمایش ژنتیک، آزمایشهای مورد نیاز درخواست شده و مراجع  به آزمایشگاههای طرف قرارداد  سازمان ارجاع داده میشود .
خدمات فوق به همه آحاد جامعه و مراجعینی که تصمیم به بچه دارشدن دارند  ارائه می شود و حتی کسانی که  سابقه معلولیت در خانواده ندارند  چه  ازدواج فامیلی و چه غیر فامیلی  میتوانند از این خدمات استفاده نمایند.
لازم به ذکر است همه کسانی که پرونده معلولیت در معاونت توانبخشی دارند و خانواده درجه اول آنها مشمول دریافت یارانه آزمایش ژنتیک نیزهستند می توانند برای تعیین وقت مشاوره با پزشک با شماره  ۳۶۸۰۶۸۸۴معاونت پیشگیری بهزیستی شهرستان ری تماس بگیرند.
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار