برگزاری دوره آموزشی توسط کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان دشتی

کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان دشتی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کمک به ارتقاء بهره وری و رونق و توسعه اشتغال خانگی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مهارتی می کند.
کد خبر: ۹۳۸۹۲۱۴
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی؛ کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان دشتی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کمک به ارتقاء بهره وری و رونق و توسعه اشتغال خانگی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مهارتی می کند.

در همین راستا در روز پنجشنبه 20 آبان ماه دوره پرورش دام و طیور با حضور بیش از 40 نفر از بسیجیان شهرستان دشتی در نمازخانه سپاه شهرستان برگزار شد.

مسلم احمدی، مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان دشتی گفت: علاوه بر برگزاری دوره های  آموزشی، مشاوره لازم نیز تا زمان راه اندازی کسب و کار به متقاضیان داده شده و به شرکت کنندگان در این دوره ها گواهینامه معتبر اعطاء خواهد شد و متقاضیان راه اندازی کسب و کار می توانند از تسهیلات بسیج سازندگی شهرستان نیز استفاده کنند.

وی افزود: این کانون آمادگی دارد کلاس های آموزش مهارتی در زمینه های مختلف کشاورزی، دامداری و آبزی پروری را برگزار و مشاوره های شغلی رایگان در زمینه های فوق ارائه نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار