به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت:

حضور جمعی از پاسداران سپاه ایرانشهر در نماز جمعه

ایرانشهر/ به مناسبت هفته بسیج جمعی از پاسداران و بسیجیان سپاه ایرانشهر در نماز جمعه این هفته این شهرستان شرکت کردند.
کد خبر: ۹۳۹۴۸۹۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبگار بسیج از ایرانشهر،  حجت الاسلام عیسی بزمانی امام جمعه اهل تشیع شهرستان ایرانشهر درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت:بسیج باید در تمامی عرصه ها نقش آفرین باشد. در تمامی حوزه ها، حوزه هایی که مطالبه گری رهبری است در گفتمان عدالت که مطالبه ای است که مقام معظم رهبری داشتند.امام جمعه ایرانشهر ادامه داد؛ از همه علاقه مندان به این نظام، ۵ سال است که این مطالبه رهبری رو در مقابله با حقوق های نجومی داریم.

بزمانی افزود؛ یادمان نرفته در دولت قبل این تقاضا رو مقام معظم رهبری داشتندکه با حقوق های نجومی برخورد شود. اخیرا هم شنیدیم در پالایشگاه های پتروشیمی حقوق نجومی پرداخت شده، داغی که از اون فیش های ۲۰۰ میلیونی و ۱۵۰ میلیونی بر دل این مردم بود هنوز که اون داغ رو فراموش نکردن تا این مسائل رو بشنویم عمق ماجرا همین بود که خود رهبری ورود به این میدان پیدا کردند و تذکر دادند به مسئولین دولتی و مسئولین قوه قضاییه این تذکررو دادند،

امام جمعه ایرانشهر افزود؛مقام معظم رهبری فرمودند : (موضوع حقوق های نجومی در واقع هجوم به ارزش هاست) و بعد هم اشاره دیگری داشتند به پرداخت حقوق های نجومی اعتمادزا است اگر چه اکثریت مدیران دستگاه ها پاکدست هستند ولی یک موردش هم اگر وجود داشته باشد همون یک مورد در نظام جمهوری اسلامی بد هست و نباید این اتفاق بیفتدخب بعدشم بلافاصله در دیداری که با دولت هم داشتند گفتند من تقاضا می کنم که با این قضیه درست برخورد کنید آسان هم از کنارش رد نشید چون به اعتماد مردم ضرر می زند‌.

بزمانی اظهار کرد؛این پرداخت حقوق های نجومی اگر چه یک اصل جدی در دولت قبل برای این کار نبود، پرداخت حقوق های نجومی به نوعی روحیه اشرافی گری رو در میان جامعه ترویج می کند و نباید در دولت جدید شاهد این مطالب باشیم که الحمدالله برخورد هم دارند می کنند و اکنون ۳ قوه مدعی هم آوایی در جهت مقابله با این حقوق نجومی هستند.

حجت الاسلام بزمانی تصریح کرد؛انتظار مردم هم از دولت انقلابی، از مجلس انقلابی، از قوه قضاییه انقلابی هم همین است که با این پدیده حقوق های نجومی برخورد کند چون از مظاهر فسادزا و اعتمادزا است و روحیه اشرافی گری رو در میان جامعه ترویج می کند. باید این عزیزان مصوبات قانونی رو داشته باشند به جهت پیشگیری، اون ساختارهایی که معیوب هست، این ساختارهارو از بین ببرند و مقابله رو حتما داشته باشند و لذا از همین جا هم عرض میکنم بسیج یکی از همت هاش هم همین باشد یعنی مبارزه با فساد و روحیه اشرافی گری رو در خودش در گام دوم انقلاب و در میان جامعه در واقع گسترش بدهدو مقابله کند.این مقام مسئول بیان کرد؛ با کسانی که این روحیات رو دارند در میان مسئولین هستند گزارش دهند، میتوانند پیگیری کنند و این‌خواسته ما از بسیج است .

بزمانی گفت؛امیدواریم خداوند توفیقات این عزیزان رو زیاد کند و به کمک و مدد این دولت انقلابی همه ما بیاییم و تلاشی که دشمن به جهت زمین زدن دولت انقلابی داره و میخواهد ناکارآمد معرفیش کند همه تلاش ها به جهت کمک کردن باشد. ان شاءالله تا از این مشکلات عبور کنیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار