با حضور معاون قضایی ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی:

دادستان و رئیس جدید دادگستری گناباد معرفی شدند

با حضور معاون قضایی ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی و مسئولان محلی در آیینی دادستان و رئیس جدید دادگستری شهرستان گناباد معرفی شدند.
کد خبر: ۹۳۹۷۹۱۶
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی، در آیین تکریم و معارفه رئیس و دادستان جدید شهرستان گناباد که با حضور معاون قضایی ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی، امام‌جمعه و مسئولان محلي در محل سالن کوثر دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد، قاضی میرزایی رئیس قبلی دادگستری بردسکن به‌عنوان رئیس دادگستری و قاضی امیری به‌عنوان داستان جدید گناباد معرفی شدند.

در این مراسم  دادستان سابق گناباد گفت: درِ اتاق‌ دادستان و رئیس دادگستری همیشه به روی مراجعین باز بوده و هست.

قاضی بنی اسدی افزود:  پیشگیری از جرم در گناباد آن‌قدر قوی بود که در سه سال اخیر شاهد قتل عمد نبودیم.

رئیس سابق دادگستری گناباد ادامه داد: کار دادگستری گناباد را در شرایطی آغاز کردم که فقط یک شعبه فعال داشتیم و با ۱۲۰۰ پرونده معطل‌مانده در یک شعبه و با همکاری دادستان کل استان نیرو به دادگستری گناباد داده شد.

 قاضی محصولاتی افزود: ضمن حفظ اقتدار دستگاه قضا با همه رفیق بودیم و با هیچ‌کس عهد اخوت نبستیم.

در ادامه جلسه امام‌جمعه شهرستان گناباد اظهار کرد:  شهادت می‌دهم که قاضی محولانی و قاضی بنی اسدی بیشتر ازآنچه گفتند به وظایف خود عمل کردند.

حجت‌الاسلام صادقی نسب افزود:  قبلاً اطاله دادرسی در گناباد باعث خسارت فراوان می‌شد.

در ادامه معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت:  امروز دشمن تمام توان خود را به کار بسته تا از طریق معیشت مردم به‌نظام ضربه بزند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود فروتنی با اشاره به اینکه گناباد جزء امن‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی است، افزود: ما باید کاری کنیم که هرروز مردم به این نظام و انقلاب امیدوارتر شوند.

گفتنی است: در پايان مراسم از زحمات چندین ساله آقایان قاضی محولانی ریاست اسبق و قاضی بنی اسدی دادستان سابق تجلیل شد و آقایان حجت‌الاسلام میرزایی و قاضی امیری به ترتیب به‌عنوان رئیس و دادستان دادگستری شهرستان گناباد معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار