مسئول نمایندگی ولی فقیه در آمادگاه شهید هاشمی دامغان؛

توکل و عبودیت از عناصر ماندگاری پرستاران می باشد

دامغان_ مسئول نمایندگی ولی فقیه در آمادگاه شهید هاشمی دامغان گفت: پرستاران الگوی صبر و ایثار هستند و توکل، عبودیت و بندگی از عناصر ماندگاری پرستاران می باشد.
کد خبر: ۹۳۹۹۱۰۹
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید ابراهیم ابراهیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در موسسه شهید شوشتری آمادگاه شهید هاشمی شهرستان دامغان در همایش تجلیل از جهادگران عرصه سلامت شهرستان که در محل سالن همایش های دانشگاه دامغان صورت گرفت اظهار کرد: پرستاران الگوی صبر و استقامت هستند و عناصر توکل، عبودیت و بندگی موجب ماندگاری پرستاران می گردد.

ابراهیمی با اشاره به نقش کادر درمان و پرستاران در زمان بیماری کرونا گفت: پرستاران سبقه تاریخی دارند و نقش آنها در ابتدا به جنگ احد بر می گردد و همچنین جهاد پرستاران در زمان بیماری منحوس کرونا و تلاش های آنان بر هیچکس پوشيده نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در موسسه شهید شوشتری با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در کربلا گفت: حضرت زینب (س) منصه اصلی ظهور و ماندگاری کربلا است و تلاش بنی امیه براین بود که قصه کربلا در همان کربلا تمام شود اما با حضور حضرت زینب (س) در تمام صحنه ها دشمن موفق به این عمل نشد.

او افزود: حضرت زینب «زینت پدر» بود و اکنون با تلاش بی وقفه پرستاران جایگاه والای پرستاری رنگ و بوی شهادت دارد و همه ما قدردان زحمات کادر درمان، پزشکان و پرستاران که جهادگران اصلی عرصه سلامت می باشند هستیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تجلیل از جهادگران عرصه سلامت شهرستان دامغان به همت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه دامغان و بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار