خبرهای داغ:

توجه خانواده‌ها به تعمیق سبک زندگی اسلامی

شاهرود_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: نفوذ فرهنگی و سبک زندگی اسلامی امروز مورد دقت دشمن است و باید خانواده‌ها به نقش خود توجه کنند.
کد خبر: ۹۶۳۱۳۹۵
|
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹

توجه خانواده‌ها به تعمیق سبک زندگی اسلامیبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمدمهدی اسماعیلی فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مسجد جامع شهر بیارجمند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: باید از گنجینه دفاع مقدس بدرستی استفاده کنیم تا اتفاقاتی، چون فتنه سال ۱۴۰۱ رخ ندهد.
وی خاطر نشان کرد: هدف ما در دفاع مقدس فتح خاک نبود فتح ارزش‌ها بود و ما با تاسی به مکتب عاشورا و تبعیت از ولایت در دفاع مقدس حاضر شدیم.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه ما از ایسم‌ها رها شدیم و وابسته نیستیم، گفت: دفاع مقدس ما کارخانه انسان سازی بود و نوجوان و جوان ما در سنین جوانی فرمانده بودند و در دانشگاه هویت ساز دفاع مقدس رشد کردند و اسوه شدند.
وی خاطر نشان کرد: امروز سبک زندگی اسلامی ایرانی بسیار مهم است که در دفاع مقدس این را شاهد بودیم که مردان و زنان چه کردند و رهبری انقلاب بر سبک زندگی اسلامی به وصیت نامه شهدا ارجاع می‌دهند تا تمدن بزرگ اسلامی را ایجاد کنیم.
اسماعیلی وظیفه خواهران را در سبک زندگی اسلامی مهم عنوان کرد و افزود: سبک و سیره شهدا برای ترویج سبک زندگی اسلامی اهمیت دارد و باید به نماز توجه ویژه کنیم که سبب رشد و تعالی نسل جوان و نوجوان می‌شود.
وی فرهنگ مقاومت و پاسداری را مورد تاکید کرد و گفت: این فرهنگ برگرفته از دفاع مقدس است و در منطقه غرب آسیا امروز نفوذ کرده و می‌بینیم امروز در باریکه غزه مردم مسلمان مقاوم ایستاده اند.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به فرهنگ سیاسی، اظهار کرد: اولین موضوعیت آن انتخابات است که در دفاع مقدس بیش از شش انتخابات برگزار کردیم و باید نسل جدید بدانند ایران اسلامی به معنای واقعی آزادی سیاسی دارند.
وی ولایت فقیه را مورد تاکید قرار داد و گفت: صادر کردن انقلاب اسلامی از منزل ما شکل می‌گیرد تا منطقه و جهان را باید مورد توجه قرار دهیم.
اسماعیلی با اشاره به نفوذ در جامعه که مورد تاکید رهبری انقلاب اسلامی است، افزود: نفوذ فرهنگی و سبک زندگی اسلامی امروز مورد دقت دشمن است و باید خانواده‌ها به نقش خود توجه کنند و بدان عمل کنند.
این مراسم به همت حوزه‌های بسیج مالک اشتر و فضیلت بیارجمند در بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار