معاون سیاسی، امنیتی استانداری:

تاکسی‌های استان مرکزی مجاز به سوارکردن سه مسافر هستند

اکرمی گفت: تاکسی‌ها در ناوگان حمل و نقل مسافری درون شهری به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مجاز به سوار کردن سه مسافر هستند.
کد خبر: ۹۴۰۲۰۵۹
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی،بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مرکزی ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان، گفت: ویروس کرونا با گذشت حدود دو سال از همه گیری، نشان داده همچنان ویروسی ناشناخته است. سویه های مختلف این بیماری نیز فرق زیادی با یکدیگر ندارند و نباید در جامعه اینطور تلقی شود که سویه امیکرون خطری ندارد بلکه باید رسانه ها احساس خطر را در جامعه بیشتر کنند تا مردم برای مقابله با این سویه همانند سویه های قبلی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: در حال حاضر عقل جامعه بشری به این رسیده که بهترین راه مقابله با این بیماری تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی است. لذا بایستی در کنار عمل به دستورالعمل های بهداشتی، تزریق دوز سوم واکسن را جدی بگیریم.

اکرمی ادامه داد: به همت کلیه عوامل در استان، سبد واکسیناسیون کرونا در استان از تنوع خوبی برخوردار است و جزو استان های برتر از این نظر هستیم.

وی تاکید کرد: ضروری است کلیه کارخانه ها، صنایع و اداره ها ظرف مدت یک هفته مراکزی را در محوطه خود تعبیه کنند تا پرسنل در آنجا واکسن خود را تزریق کنند. همچنین نیاز است تا پادگان ها نیز واکسیناسیون دوز سوم کادر و سربازان خود را هر چه زودتر انجام دهند.

معاون اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: با کارمندانی که از تزریق دوز سوم واکسن خودداری کنند به همان نحوی که برای امتناع از تزریق دوز اول و دوم با آنها برخورد می شد، بایستی برخورد شود.

اکرمی بیان داشت: ضروری است رانندگان وسایل نقلیه همگانی در استان شامل تاکسی ها، آژانس ها و اتوبوس ها هر چه زودتر دوز سوم را تزریق کنند. از طرفی بایستی بازرسی ها از تاکسی های درون شهری تشدید شود و در صورتی که راننده ای بیش از ۳ بار، چهار مسافر در خودروی خود سوار کرد با او برخورد بازدارنده شود و این برخورد ها در رسانه ها اعلام شود تا بقیه راننده هایی که احتمالا تخلف می کنند متوجه جدی بودن بازرسی ها بشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار