مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان "رفیق خوشبخت ما" در سرخه برگزار می شود

همزمان با دهه بصیرت و دومین سالگرد سردار سلیمانی، مسابقه کتاب‌خوانی "رفیق خوشبخت ما" به همت پایگاه های مقاومت محله آل یاسین به صورت مجازی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۰۴۲۴۶
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسب دومین سالروز پرکشیدن کبوتر خونین بال آسمان اخلاص و معرفت و ولایت‌مداری سردار دلها شهید سلیمانی؛ مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان "رفیق خوشبخت ما" به همت واحد فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله) و حضرت معصومه (س) برگزار می‌ شود.

علی اکبر مونسان فرمانده پایگاه مقاومت امام خامنه‌ای (مدظله) در حاشیه اجرای این مسابقه فرهنگی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را مکتب پاکیزگی ها، صبر، زبان شناسی، عشق به مردم، صداقت، آبروداری، خستگی ناپذیری، خود را ندیدن، توجه نکردن به حاشیه، اصرار روی اصول، سپر بلای انقلاب و مردم شدن، مراقبت زبان، قلم و تحلیل کردن، عمل گرایی بود.

او افزود: در راستای بزرگداشت سالگرد این شهید پویش ها و برنامه های مختلفی در دست اجراست. علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه، پس از مطالعه باب پنجم کتاب رفیق خوشبخت ما، لینک دریافت فایل PDF کتاب

https://basirat.ir/files/fa/news/1399/10/1/86233_438.pdf در مسابقه شرکت نمایند.

فرمانده پایگاه مقاومت امام خامنه‌ای (مدظله) در ادامه اضافه کرد: شرکت کنندگان می توانند از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/vjHIQthC به صفحه آزمون وارد شده و به سوالات پاسخ دهند.

مونسان با بیان اینکه مهلت شرکت در این مسابقه تا ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 15 دی ماه 1400 است، گفت: به قید قرعه به سه نفر از افرادی که به هر پنج سوال پاسخ صحیح داده باشند، هدیه فرهنگی اهدا خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار