همزمان شهادت حضرت فاطمه (س):

شهر انابد بردسکن معطر به بوی پیکر یک شهید گمنام شد

از16 شهید گمنامی که وارد مشهد شدند یک شهید بزرگوار به درخواست شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن به منطقه ترشیز منتقل شد و این لاله پرپر بر دوش مردم شهیدپرور و مهمان نواز شهرانابد بردسکن تشییع شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۶۰۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، از16 شهید گمنامی که وارد مشهد شدند یک شهید بزرگوار به درخواست شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن به منطقه ترشیز منتقل شد و این لاله پرپر بر دوش مردم شهیدپرور و مهمان نواز شهرانابد بردسکن تشییع شد.

 شهید والامقام در مسیر عبور مورد استقبال مردم روستاهای ابراهیم آباد، باب الحکم، مظفرآباد قرار گرفت و سپس وارد شهرانابد شد.

مردم شهرانابد نیز با استقبال و تشییع پیکر این شهید خوشنام از حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) تا مسجد ابوالفضلی و برگزاری مراسم عزاداری با این مهمان آسمانی وداع کردند.

گفتنی است: این شهید والامقامدر هنگام شهادت23 سال سن داشته و در عملیات رمضان، در شرق بصره به شهادت رسیده و به تازگی در این منطقه تفحص شده و قرار است بعداز تشییع در شهرستان های منطقه ترشیز روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها برای دفن به حوزه علمیه طرقبه مشهد منتقل و در آنجا  مراسم خاکسپاری خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بردسکن، در مراسم وداع با این شهید والامقام به ایام شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: مراسمات بزرگی به مناسبت شهادت حاج قاسم در همۀ شهرهای ایران و کشورهای مختلف برگزار می شود لذا سوال مهمی که برای همه پیش می آید علت محبوبیت حاج قاسم در بین همگان چیست؟

سرهنگ پاسدار جنیدی افزود: دشمنان خواستند نام و نشانی از امام حسین(ع) برجای نماند لذا به بدن مطهر اربن ارباع آن امام همام هم هتاکی کردند و چندین بار حرم ایشان را با خاک یکسان کردند اما خداوند متعال به امام حسین(ع) عزت داد لذا خون ایشان بعداز 1400 سال هنوز می جوشد.

وی با اشاره به چندین بار برنامه ریزی موساد و سرویس های مختلف جاسوسی دشمنان برای ترور سردار سلیمانی در داخل کشور اضافه کرد: چون حاج قاسم در خط امام حسین(ع) گام برمیداشت دشمنان خواستند حاج قاسم را حذف کنند اما خداوند با نوع شهادت و محل شهادت سردار سلیمانی به او عزت داد و اکنون خون حاج قاسم در رگهای جریان مقاومت جاریست و می جوشد لذا اجتماعات عظیم در نقاط مختلف جهان به یاد حاج قاسم و هم رزم دیرینه اش ابو مهدی المهندس برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها