خبرهای داغ:
فرمانده سابق لشکر 8 نجف اشرف:

از نظر قرآن ارزش و اهمیت تبیین اسلام و حقایق آن کم‌تر از جهاد با مشرکین و کفار نیست

فرمانده سابق لشکر 8 نجف اشرف، در خصوص اهمیت جهاد تبیین گفت: از نظر قرآن ارزش و اهمیت تبیین اسلام و حقایق آن کم‌تر از جهاد با مشرکین و کفار نیست و همین امر ضرورت و لزوم روشنگری و هدایت مردم را به خوبی نمایان می کند.
کد خبر: ۹۴۱۸۳۱۴
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، سردار امینی در یادواره گرامیداشت شهدای عملیات خیبر و روز حماسه شهرستان نجف اباد، با اشاره به ضرورت جهاد تبیین گفت: قرآن ارزش و اهمیت تبیین اسلام و حقایق آن کم‌تر از جهاد با مشرکین و کفار نمی‌داند و همین امر ضرورت و لزوم روشنگری و هدایت مردم را به خوبی نمایان می کند.

وی در ادامه با برشمردن کلان روایت‌های غرب از خود، جهان، منطقه و ایران، راه مقابله با این برنامه‌ها را استفاده از راهبرد ایجاد کلان روایت حقیقی و درست از سیستم معیوب حکومت در آمریکا و نشان دادن ضعف‌های بی شمار نظام‌های سرمایه‌داری و لیبرال دانست و گفت: در این راستا اولین گام شناخت سنگر دشمن و بررسی دقیق ابزارهای مورد استفاده آنان است.

وی گفت: این امر به ما کمک می‌کند تا ناخواسته محور تکمیل کننده پازل آنان قرار نگیریم ودر این جنگ گسترده روایت‌ها، در زمین دشمن بازی نکنیم.

یادواره ی گرامیداشت شهدای عملیات خیبر و روز شهرستان به همت هیئت رزمندگان اسلام شهرکهریزسنگ و باهمکاری پایگاه‌های خواهر و برادر در حسینیه ی ۱۴ معصوم شهر کهریزسنگ برگزارشد.

این برنامه با خاطره گویی همرزمان شهدای عملیات خیبر آغاز شد.

پایان بخش این مراسم اجرای نمایش «آفتاب درانتظار» بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار