خبرهای داغ:
اسدآباد-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف راز قتل عمو توسط برادرزاده، با حضور مجدد وی در صحنه قتل در این شهرستان در اوایل هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۸۴۲۷
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ افشین یاری در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی اعلام شبانه به مرکز فرماندهی و کنترل شهرستان مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک در باغ‌های یکی از روستاهای حوالی شهر اسدآباد در اواخر هفته گذشته، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اعزام گشت پاسگاه انتظامی جنت آباد به محل وبررسی دقیق موضوع، مشاهده شد مردی حدودا ۴۵ ساله از ناحیه پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفته وفوت کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به حفظ صحنه، اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی به اتفاق بازپرس دادسرای شهرستان در محل حاضر و پس از انجام اقدامات قانونی، جسد به سردخانه برای انجام تشریفات پزشکی قانونی منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: دربررسی‌های پلیسی مشخص شد مقتول بعدازظهر روز حادثه به همراه برادرزاده خود که جوانی ۲۶ساله و مجرد است در محل حضور داشته که وی به عنوان مظنون اصلی  در بازجویی‌های فنی به قتل عموی خود با یک قبضه سلاح کمری اعتراف کرد.

یاری درادامه با اشاره به کشف سلاح مذکور به همراه ۷ تیر جنگی که در حوالی صحنه قتل پنهان شده بود، گفت: قاتل انگیزه قتل را مسائل مالی عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از معرفی به مراجع قضایی، روانه زندان مرکزی همدان شد، وجود سلاح غیر مجاز در دست افراد را تهدیدی برعلیه سلامت عمومی دانست و خواستار اعلام موارد مشکوک ازطریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات