با کاروان نور/۵۳

۱۰۰ مبلغ به عنوان روحانی کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

ساری-مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا از اعزام ۱۰۰ روحانی از مبلغان و مبلغات به راهیان نور خبر داد و گفت: این اعزام در قالب «سفیر بصیر» انجام شد.
کد خبر: ۹۴۲۲۶۳۸
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

100 نفر روحانی از مبلغان و مبلغات به عنوان سفیر بصیر جهت انتقال معا

خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید میثم نبوی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به مناطق عملیاتی جنوب ضمن تبریک سال نو، از اعزام   ۱۰۰ روحانی از مبلغان و مبلغات به راهیان نور خبر داد و گفت: این اعزام در قالب «سفیر بصیر» جهت انتقال معارف دین و سیره شهدا، به زائرین با تبیلغ چهره به چهره، مشاوره مذهبی و بصیرتی و سبک زندگی شهدا، با هدیه دادن و برگزاری مسابقه در اتوبوس‌ها انجام شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا با تاکید بر اینکه  طلاب و روحانیون طلایه داران جهاد تبیین هستند، افزود: در راستای لبیک به فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب سازمان بسیج طلاب اقداماتی انجام داد  چرا که اعتقاد مااین است که راهیان نور نمونه بارز جهاد تبیین است.

حجت الاسلام نبوی در ادامه  به اعزام  ۳۵۰ طلبه خواهر و برادر به راهیان نور و مزار حاج قاسم در کرمان با همکاری مدیران حوزه‌های علمیه و همچنین با پشتیبانی  حجت الاسلام دکتر رعایتی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا هم خبر داد و خاطرنشان کرد:در اهمیت جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان سیره شهدا، در سال ۹۸ فرمودند این کار بزرگ راهیان نور را باید تبیین کرد و اینکه بدون تبیین و تبلیغ قطعا هیچ اندیشه متقنی  توفیق اعتماد عمومی را پیدا نخواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا با اشاره به استقرار مبلیغن جهادی در اردوگاه‌های مازندران (شهید جعفرزاده اندیمشک، شهید بلباسی خرمشهر و یادمان هفت تپه) اضافه کرد: برپایی نماز جماعت، بیان احکام و  مناجات خوانی و پاسخگویی شبهات  ا ز جمله کار‌های مبلغین است.

حجت الاسلام نبوی به تشکیل گروه جهادی طلاب هم اشاره و خاطرنشان کرد: ۳۵۰ بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی طلاب  درایام عید در مناطق کم برخوردار توزیع شد.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار