در نشست بصیرتی سپاه ناحیه دامغان مطرح شد؛

استمرار در جهاد تبیین کارآمدترین روش جلوگیری از انحراف افکار است

دامغان_ مهدی آتشی کارشناس مسائل سیاسی ضمن بیان اینکه تبیین عامل نجات مردم و جامعه در بزنگاه‌های مختلف می باشد، گفت: استمرار و هدفمند بودن در جهاد تبیین کارآمدترین روش جلوگیری از انحراف افکار است.
کد خبر: ۹۴۲۵۹۹۴
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی آتشی کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در نشست سیاسی بصیرتی پایوران و سربازان سپاه ناحیه شهرستان دامغان با موضوع جهاد تبیین و شعار محوری سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» در حسینیه سپاه ناحیه شهرستان اظهار کرد: در قرآن کریم با استفاده از آیات و روایات موضوع طالوت و جالوت مطرح می شود و به همگان می آموزد که باید از ولایت فقیه تبعیت داشته باشیم.

آتشی استمرار در تبیین را لازمه رسیدن به هدف دانست و بیان کرد: اگر استمرار در این امر نباشد افراد از مسیر اصلی منحرف شده و همین موضوع عدم تبعیت و تبیین مردم از طالوت با اینکه خود اصرار بر جهاد با جالوت داشتند اما سپاه خود را ترک کرده و تعداد قلیلی به مقصد رسیدند.

وی افزود: سپاه طالوت با همان تعداد کم در برابر سپاه عظیم جالوت قرار گرفتند و خود را ضعیف انگاشته و با توجه به آیات قرآن به اذن الهی به پیروزی رسیدند و این استمرار در کار باعث این نتیجه شد.

کارشناس مسائل سیاسی تبیین را عامل نجات مردم و جامعه در بزنگاه‌های مختلف دانست و بیان کرد: استمرار و هدفمند بودن در جهاد تبیین کارآمدترین روش جلوگیری از انحراف افکار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار