توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان گفت:در هفته بسیج سازندگی ۴۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار ضعیف این استان توسط سازمان بسیج سازندگی توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۳۸۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: بسیج سازندگی دارای ۱۵ قرارگاه منطقه‌ای و چهار قرارگاه قشری در این استان است.

سرهنگ غلامرضا ملایی بیان کرد: چهار قرارگاه پهنه‌ای بسیج سازندگی شامل قرارگاه سپاه سلمان در زاهدان، قرارگاه مالک در زابل، قرارگاه ابوذر در ایرانشهر و قرارگاه شهید سلیمانی یا مرد میدان در چابهار در زمینه رفع محرومیت مشغول به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: چهار میلیارد و ۸۳۴ میلیون تومان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از محل تبصره ۱۶ برای ایجاد اشتغال توسط بسیج سازندگی در سیستان و بلوچستان تسهیلات پرداخت شده است.

این مسئول ادامه داد: در هفته بسیج سازندگی ۴۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار ضعیف این استان توسط سازمان بسیج سازندگی توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: این بسته های معیشتی که شامل برنج، مرغ، حبوبات، کنسروجات، روغن، ماکارونی، است که ارزش ریالی هر بسته 500 هزار تومتن می باشد.

ملایی تصریح کرد: این بسته ها با هدف حفظ و شان کرامت انسانی بین اقشار آسیب پذیر جامعه در سطح استان سیستان و بلوچستان با همت جهادگران بسیجی با هدف مواسات و همدلی  با نیازمندان توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار