خبرهای داغ:
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور:

مجازات عاملان و مسببین فاجعه متروپل، انتظار به حق مردم آبادان است

مجازات عاملان و مسببین فاجعه متروپل، انتظار به حق مردم آبادان است
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: انتظار مردم آبادان از دولت این است که مسببین و عاملان فاجعه ریزش ساختمان متروپل به مجازاتشان برسند که این انتظار به حقی است.
کد خبر: ۹۴۳۶۳۱۵
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج - از خوزستان، انسیه خزعلی در حاشیه بازدید از محل حادثه ریزش ساختمان متروپل و دیدار از خانواده های جانباختگان آبادان اظهار کرد: همه عوامل فساد، رانت، ارتباطات و رشوه هایی که باعث شد این مصیبت ناگوار رخ دهد و مبنای صحیحی برای پی ریزی این ساختمان نباشد و همچنین برخلاف مجوزها و یا با نادیده انگاری هشدارهای صادره و مجوزهای ساختگی باعث کاهش استحکام ساختمان گردد با توجه به دستور رئیس جمهور در دست بررسی و پیگیری است.


وی افزود: لیستی از نیازهای مادی خانواده های جانباختگانی که از نظر معیشت در شرایط نامناسبی قرار دارند جهت ارائه خدمت رسانی به آنها تهیه شد. همچنین جهت التیام بخشی به خانواده ها گروهی از روانشناسان و مشاورین علوم پزشکی آبادان برای پشتیبانی معنوی و روحی خانواده های جانباختگان آماده خدمت گزاری است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ادامه داد: مردم خوزستان ، غیرتمندانه، صمیمی و صبورانه همانند سال های دفاع مقدس با وجود تمام دردها و مصائب وارده، دنبال راه حل و به سامان رساندن کارها بودند که جای تشکر دارد.
همچنین مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ضمن ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان، یاد و خاطر عزیزان از دست رفته را گرامی داشت.

سمانه جمالپور گفت: حادثه دلخراش درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان غم بزرگی است که زبان از بیان تاثر و تاسف این ضایعه دردناک قاصر است.

وی عنوان کرد: روزانه علاوه بر توزیع ۶۰۰ بسته غذایی و میان وعده از سوی گروه های جهادی خواهران استان بین امدادگران حاضر در محل حادثه خدمات دیگری از جمله دیدار و سرکشی از خانواده های جانباختگان نیز در حال انجام است.
گفتنی است که در دیدار از خانواده های جانباختگان، مشاور امور زنان وزیر کشور و مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولی عصر(عج) آبادان، مسئول کمیسیون زنان فرمانداری و جمعی دیگر از بانوان حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار