امام خامنه ای مد ظله العالی :

راه را با این ستاره ها می توان پیدا کرد

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه علیه السلام در طی پیامی، شهادت شهید والامقام علی یاری را پس از سال ها جانبازی و صبر و استقامت تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۴۰۹۳۲
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه علیه السلام در طی پیامی، شهادت شهید والامقام علی یاری را پس از سال ها جانبازی و صبر و استقامت تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است :

 

با سمه تعالی سلام علیکم؛

کوچ پرستوی دلداده ایثار و شهادت؛ پاسدار شهید والامقام علی یاری از جانبازان سرافراز و افتخار آفرین عرصه امنیت، که پس از سال‌ها جانبازی، صبر و استقامت،دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، مردم شهید پرور استان خراسان جنوبی به ویژه خانواده محترم آن شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض می کنم.

 

شهادت والاترین سرانجام و مرتبه حیات روحانی و زیباترین جلوه اتصال انسان به معبود و پروردگار متعال است که مردان حق و ایثارگرانی چون شهید علی یاری با سیر الی الله، فیض درک آن را نصیب برده اند و الگویی ماندگار از جانفشانی در راه دین و کیان نظام و کشور را برای ما و نسل های آینده به ودیعت گذاشتند که امید دارم، جامعه امروز و آیندگان از این آموزه های گرانسنگ در زندگی خود بهره مند گردند.

 

ازخداوند قادر متعال می‌خواهم روح بلند آن شهید گرانقدر را در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام محشور و همجوار گرداند و به بازماندگان شریف بویژه به خانواده معزز شهید یاری، صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

 

سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه علیه السلام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار