خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار:

برگزیدگان نخستین جشنواره عکس «آلما» در بهار تجلیل شدند

همدان-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار با اشاره به آثار راه یافته به بخش نمایشگاه گفت: برگزیدگان نخستین جشنواره عکس «آلما» در بهار تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۴۴۳۲۳۳
|
۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حبیب شهنوازیان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره عکس «آلما» با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان همدان، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر بهار و هنرمندان و عکاسان در فرهنگسرای آیت الله بهاری شهر بهار برگزار شد ضمن تقدیر از استقبال خوب هنرمندان استان از این جشنواره به روند اجرایی جشنواره در معرفی ظرفیت و توانمندی‌های شهرستان بهار پرداخت.

وی گفت: پس از بررسی و داوری صورت گرفته در هشتم تیر ماه ۱۴۰۱ توسط داوران جشنواره، از بین یک هزار و ۶۴۶ اثر در بخش عکاسی حرفه‌ای ۳۱ اثر و از بین ۱۱۶ اثر در بخش آماتور (عکاسی با تلفن همراه)، ۱۰ اثر با در نظر گرفتن تمام موارد قید شده در فراخوان جشنواره به بخش نمایشگاه راه یافتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت: سه اثر برتر و یک اثر تقدیر شده داوری به طور جداگانه در دو بخش حرفه‌ای و آماتور نیز کاندید دریافت عناوین برتر را دریافت کردند.

اجرای هنرمند شایسته بهاری آقای چناری و گروه همخوانی منتظران از دیگر برنامه‌های آیین اختتامیه جشنواره «آلما» بود.

در پایان این مراسم از رئیس، دبیران و داوران جشنواره «آلما«، پیشکسوتان عکاسی، برگزیدگان بخش حرفه‌ای و آماتور، خبرنگاران و حامیان جشنواره تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار