معاون رییس جمهور گفت: با تجمیع منابع ملی و منطقه‌ای می‌توان مشکلات را حل کرد و اقدامات لازم را انجام داد زیرا مدیریت به معنای صبر برای رفع نیازها توسط دستگاه‌های بالاتر نیست.
کد خبر: ۹۴۵۰۹۷۶
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان به نقل از ایرنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمیروز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان کوهبنان افزود: هر سازمان، نهاد، مجموعه و شخصی در هر موقعیتی که هست با امکاناتی که دولت در اختیار آن قرار داده یا امکاناتی که در سطح کشور و منطقه وجود دارد باید در راستای پیشبرد امور تلاش کند.

 

وی با بیان اینکه حل برخی موضوعات قابلیت منطقه‌ای ندارد تاکید کرد: در موضوعاتی مانند مسائل بهداشتی و درمانی می‌توان به راه حل‌های منطقه‌ای اتکا داشت و مسائل را مدیریت و حل کرد به طور مثال برای رفع نیروی انسانی مورد نیاز، دانشگاه کرمان می‌تواند چرخه نیرو را تغییر دهد و نیروی انسانی کارآمد تربیت کند.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه سفرهای استانی رییس جمهور با ۲ هدف انجام می‌شود، گفت: نخستین هدف این سفرها گفت‌وگو با مردم و آشنایی با نظرات مردمی فارغ از دور بودن و نزدیک بودن شهرستان‌ها است.

 

وی با اشاره به اینکه مشکلات مردمی مطرح شده در سفرهای رییس جمهوری بحق بوده است، ادامه داد: این مشکلات بعد از طرح از سوی مردم طبقه‌بندی شده و مهمترین آن‌ها در اولویت قرار گرفته است.

 

 

ارسال نظرات