آصفری در بازدید از خبرگزاری بسیج:

تکلیف خانه مطبوعات در استان مرکزی باید معلوم شود/قلم فرسایی علیه ارزش ها از جیب بیت المال معنایی ندارد/انتشار برخی از موضوعات منافع جریان های حزبی و سیاسی را تامین می کند

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ایام گرامیداشت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری بسیج استان مرکزی حضور یافت و با خبرنگاران بسیج گفتگو کرد
کد خبر: ۹۴۵۱۰۹۰
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک،کمیجان،خنداب در مجلس شورای اسلامی در بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج گفت:از دولت انتظار می رود در خصوص تعیین تکلیف خانه مطبوعات اقدام عاجل کند  تا این مکان مجموعه ای برای پیگیری امورات اصحاب رسانه باشد.

وی افزود:متاسفانه برخی از رسانه های منصوب به دولت گذشته و جریان سیاسی خاص  در برخی از شرکت ها که از بیت المال و دولت تغذیه می شوند و از برخی صندوق ها استفاده می کنند که اعتقادی با گفتمان دولت مردمی و انقلابی سیزدهم ندارند.

آصفری گفت:ما نمیگوییم دیگران نباید در این دولت باشند چرا که هرکسی که عشق و علاقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد می تواند در دستگاه ها و مجموعه های مختلف خدمت رسانی کند ولی کسانی که دولت را قبول ندارند و بعضا در مسیر دولت سنگ اندازی می کنند نباید در راس امورات و مسئولیت های استانی باشند.

نماینده مردم اراک،کمیجان،خنداب در مجلس  بیان کرد:امروز سوال ما این است چرا برخی از مطبوعات علیرغم اینکه برعلیه ارزش ها و نظام اسلامی قلم فرسایی می کنند چرا در دریافت هزینه های تبلیغاتی بیشتر از دیگران دریافتی دارند در صورتی که این هزینه ها متعلق به نظام و مردم است و نباید جریان هایی که علیه نظام فعالیت می کنند تقویت شوند.

وی گفت:برخی از مطبوعاتی که مبالغ قابل توجهی از بیت المال دریافت کرده اند قابل بررسی است چراکه مطالبی که منتشر کرده اند ریالی ارزش برای نظام اسلامی ندارد و نه تنها به نفع مردم و کشور نیست بلکه تنها به نفع جریان های حزبی و سیاسی خودشان است و اینها از لطف و توجه نیروهای ارزشی و جریان های انقلابی سوء استفاده می کنند.

آصفری تاکید کرد:رسانه ها و سایت ها باید به جای درشت نوشتن درست نویسی را در دستور کار بگذارند و انتقادات و اولویت های مردم را با گوش مسئولین برسانند و نظام اسلامی نیاز به میرزا بنویس ندارد و نیاز به افرادی دارد که واقعیت ها را بیان کنند و آنها را پیگیری و مطالبه کنند.

نماینده مردم اراک،کمیجان،خنداب در مجلس خاطر نشان کرد:نباید گذاشت خدمات دولت و خصوصا سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهور به استان مرکزی تحت تاثیر جریان شکست خورده سیاسی بشود و امروز این جریان سیاسی به دنبال این است شکست خود را با خبر پراکنی و حاشیه پردازی جبران کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار