خبرهای داغ:

تجدیدمیثاق گردان 108 امام حسین(علیه السلام) با شهدا

به مناسبت ایام حزن و اندوه و اسارت اهلبیت امام حسین(علیه السلام) مراسم تجدید عهد و میثاق با شهدا با حضور رزمندگان وبسیجیان گردان108 امام حسین(علیه السلام) در محل جوار شهدای شهر سین برخوار برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۵۵۱۹۹
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14امام حسین (ع) ، به مناسبت ایام حزن و اندوه و اسارت اهلبیت امام حسین(علیه السلام) مراسم تجدید عهد و میثاق با شهدا با حضور رزمندگان وبسیجیان گردان108 امام حسین(علیه السلام)  در محل جوار شهدای شهر سین برخوار برگزار گردید.

فرمانده گردان 108 امام حسین (علیه السلام) گفت: در ایام حزن و اندوه و اسارت اهلبیت امام حسین(علیه السلام) مراسم تجدید میثاق با شهدا در جوار شهدای شهر سین برگزار گردید، در این مراسم به بیان خاطرات و یاد شهدای عزیز همراه با روضه خوانی و قرائت زیارت عاشورا پرداخته شد.

سرهنگ پاسدار محسن ابراهیم زاده افزودند : در این محفل نورانی پایوران گردان 108 امام حسین (علیه السلام) و پایوران ناحیه مقاومت شهرستان برخوار نیز حضور داشتند به ذکر خاطراتی از شهدای مدفون در گلزار شهدای شهر سین نیز پرداخته شد و پس از آن رزمندگان و نیرو های وظیفه بر سر مزار شهدا حاضر شده و به قرائت فاتحه پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار