خبرهای داغ:
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان:
همدان- مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با بیان اینکه باید الگوی زن ایرانی را در ادارات داشته باشیم، گفت: ذیل کمیته فرهنگی باید کار تبیینی انجام دهیم و در برخورد با کارمندانی که عفاف و حجاب را رعایت نمی‌کنند به صورت تبیینی ورود کنیم.
کد خبر: ۹۴۵۶۹۸۱
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاطمه ستاری نوید در جلسه کمیته عفاف و حجاب که با حضور بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین امام حسین(ع)، اظهار کرد: باید از ظرفیت مصوبه قرارگاه عفاف و حجاب استانی که توسط استاندار تعیین شده استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در بحث عفاف و حجاب باید ورود پیدا کنیم، افزود: در ۶ ماهه دوم سال جاری باید رویکردها تغییر کند و به تبیین بحث عفاف و حجاب بین همکاران خود بپردازیم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت: اولین راهکار این است که نُرم اداری در دستگاه‌ها رعایت شود و از چهار رنگ مناسب قهوه‌ای، مشکی، سورمه ای و طوسی استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید الگوی زن ایرانی را در ادارات داشته باشیم، عنوان کرد: ذیل کمیته فرهنگی باید کار تبیینی انجام دهیم و در برخورد با کارمندانی که عفاف و حجاب را رعایت نمی‌کنند به صورت تبیینی ورود کنیم.

ستاری نوید عنوان کرد: در ۶ ماهه دوم سال هر سه ماه یک دوره آموزشی برای کارمندان باید در نظر گرفته شود و از اساتید خبره و کشوری استفاده شود.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم عفاف و حجاب بانوان شاغل در دستگاه‌ها است، گفت: بانوان دستگاه‌های اجرایی الگو هستند و باید رعایت عفاف و حجاب را داشته باشند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با اشاره به بحث عفاف و حجاب و فرزندآوری تصریح کرد: باید در زمینه زن الگو و تراز انقلاب اسلامی، جلساتی را در دستگاه‌ها تشکیل دهیم و شهرستان‌ها نیز کارگروه زیست عفیفانه را تشکیل دهند.

وی با بیان اینکه باید شاهد تغییر در دستگاه‌های اجرایی باشیم، گفت: انجمن اولیاء و مربیان نیز موثرترین فضایی است که می‌توانیم روی مادران تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات