تفکر شهدا باید در جامعه نهادینه شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج زابل گفت: باید شهدا بخصوص شهدای شاخص منطقه سیستان را بهتر بشناسیم و اندیشه آنها را در جامعه نهادینه کنیم .
کد خبر: ۹۴۵۸۲۱۴
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج زابل حجت الاسلام والمسلمین سرحدی در یادواره شهدای پایگاهی حوزه مقاومت حضرت زینب گفت باید شهدا بخصوص شهدای شاخص منطقه سیستان را بهتر بشناسیم و اندیشه آنها را در جامعه نهادینه کنیم .

حجت الاسلام والمسلمین سرحدی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مق دس بین پانزده سال تا سی سال سن داشتند و مهمترین عاملی که این رزمندگان با سن کم به جبهه امدند اخلاص بالای این عزیزان و گوش به فزمان امام عزیز بودند .

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه را یک امر ضروری دانست که با برگزاری چنین مراسمات و یادواره هایی میتوان این شهدای عزیز را به نسل جوان و نوجوان معرفی نمود که برای این انقلاب و کشور عزیزمان چه گلهای پاکی که پرپر نشده اند واین وظیفه ماست که از زنده نگه داشتن شعائر شهدای عزیر موتاهی نکنیم .

این مسئول خاطر نشان کرد امروز اندیشه شهید گرانقدری همچون میرحسینی تنها در بین جوانان استان خودمان شناخته نشده است چه برسد به اینکه تفکر واندیشه این شهید عزیز در کل کشور شناخته شوذ .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار