خبرهای داغ:
حجت الاسلام علی جعفرنژاد گفت: با توجه به اینکه هدف دشمن ساقط کردن نظام سیاسی جمهوری اسلامی است باید گفت که دشمن در فضای جنگ سخت نتوانست نتیجه بگیرد و حال از روش های مختلفی در حربه جنگ نرم می خواهد که این جنگ ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۹۴۵۹۰۹۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
 
هدف دشمن ساقط کردن نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران در دنیاست/ ۴۶۸ زن جانباز بالای ۲۵ درصد در کردستان وجود دارد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، از کردستان، حجت الاسلام علی جعفرنژاد نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در همایش تجلیل از زنان ایثارگر ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سنندج برگزار شد اظهار داشت: همانطور که امام راحل (ره) فرمودند؛ اگر حمایت مادران، دختران، خواهران و همسران شهدا نبود و مردان را تشویق به حضور در جبهه های جنگ نمی کردند شاید خیلی از این اتفاقات که امروز به ان افتخار می کنیم انجام نمی شد لذا اگر بررسی به نقش و حضور خانم ها در جامعه داشته باشیم می بینیم که بانوان همواره نقش متنوعی را ایفا کرده اند.
 
وی گفت: نقش زنان را نمی توان در هیچ جای دنیا نادیده گرفت چرا که در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر تقویت دادن جهت حضور همسرانشان در جبهه ها خودشان نیز پا به پای انها در میدان و در پشتیبانی حضور داشتند به طوری که ۴۶۸ زن جانباز بالای ۲۵۰ درصد در استان نشانه ای از وجود این بانوان در میدان جنگ بوده است.
 
وی افزود: اما دشمنان با این حربه به میدان آمده و از زنان با ترفندی دیگر به عنوان ابزار برای رسیدن به مقاصدشان استفاده می کند لذا نقش زنان در این برهه ویژه تر از نقش مردان است.
 
حجت الاسلام جعفر نژاد اضافه کرد: می توان از مرگ مهسا امینی دو گزاره را تجزیه و تحلیل کرد که گزاره ی اول آن یک اتفاقی است که افتاده و طرف خود به مرگ طبیعی فوت کرده که گروهک های معاند و ضد انقلاب نهایت استفاده و بهره برداری خود را از این ماجرا کردند و گزاره ی دوم نیز این است که یک سناریوی امنیتی سیاسی از پیش طراحی شده بوده که عملیاتی کردند تا به اهدافی که در ذهن دارند برسند.
وی با بیان اینکه انقلابی که در کشور ما افتاد در هیچ جای دیگر دنیا وجود ندارد ادامه داد: با این بررسی ها می بینیم که از روز اول انقلاب جنگ استکبار علیه کشور ما آغاز شد از جنگ نابرابر هشت ساله تا فتنه و تجزیه طلبی هایی که در کشور اتفاق افتاده است تنها یک هدف را دنبال کرده اند و آن هدف نیز ساقط کردن نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران در دنیاست.
نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد: با توجه به اینکه هدف دشمن ساقط کردن نظام سیاسی جمهوری اسلامی است باید گفت که دشمن در فضای جنگ سخت نتوانست نتیجه بگیرد و حال از روش های مختلفی در حربه جنگ نرم می خواهد که این جنگ ادامه پیدا کند اما امروز وظیفه ی ما استقامت است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نتیجه ی استقامت، پیروزی را به دنبال خواهد داشت و نباید یک قدم عقب نشینی کنیم چرا که هر یک قدم عقب نشینی دشمن یک گام جلو خواهد آمد.

وی در پایان گفت: وظیفه ی همه ی ما است است که به تبعیت از ۲۵۰ هزار خون شهسد این انقلاب، مصمم تر از همیشه باشیم و عقب نشینی نکنیم زیرا حجاب ما کار درستی است که دشمن می خواهد از آن سوء استفاده کند.

در ادامه بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان نیز در ادامه اظهار د اشت: دفاع مقدس اقیانوس بی کرانی است که باید سال ها بگذرد تا گوهرهای داخل ان راکشف کرد، نقش زنان در دفاع مقدس نیز نقش بی بدیلی بوده به طوری که مقام معظم رهبری فرمودند اگر زنان حماسه جنگ را نمی سرودند و جنگ در میان خانه ها یک ارزش تلقی نمی کردند مردها آماده و انگیزه ی رفتن به میدان جنگ را پیدا نمی کردند.

وی گفت: زنان ما حماسه سازان گمنامی هستند که درس شجاعت، ایثار و فداکاری را آموختند و آیینه ی تمام نمای از خودگذشتی هایی بوده که با تقدیم فرزندان و همسران شهید دین خود را به این انقلاب ادا کردند.

وی ادامه داد: در سطح کشور ۷ هزار زن شهیده وجود دارد که ۵۶۲ نفر از آنان متعلق به استان کردستان بوده و ۱۳ زن پیشمرگ مسلمان کُرد و ۴۶۸ زن جانباز بالای ۲۵ درصد در استان کردستان نیز داریم.

گفتنی است، در پایان این مراسم با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از زنان ایثارگر و خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.
 
 
ارسال نظرات