فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام:

سپاه از تمام امکانات و ظرفیت های خود برای خدمت رسانی به زائران حسینی استفاده کرد

سردار شاکرمی در نشست با استاندار ایلام گفت:سپاه از تمام امکانات و ظرفیت های خود برای خدمت رسانی به زائران حسینی استفاده کرد
کد خبر: ۹۴۶۳۰۴۶
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار شاکرمی در نشست قرارگاه اربعین سپاه امیرالمومنین علیه السلام با استاندار ایلام گفت: سپاه از تمام امکانات و ظرفیت های خود برای خدمت رسانی به زائران حسینی استفاده کرد و علاوه بر تامین امنیت ، خدمات خوبی در زمینه توزیع آب شرب ، اسکان و تغذیه و جابجایی زائران ارائه نمود. 

وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارکنان سپاه بیش از ۵۰ هزار قالب یخ و تعداد شش میلیون و چهارصد هزار بطری آب معدنی در بین موکب ها و مردم توزیع شد . 

سردار شاکرمی ادامه داد: سپاه با برپایی ۵۰ موکب و ۱۲۲ آشپزخانه خانگی با کمک گروه های جهادی بسیج در مسیر زائران ، بیش از دو میلیون پرس غذا در وعده های مختلف به زائران ارائه داد و تعداد ۶۰۰ هزار نفر هم در چادرها ، حسینیه ها اسکان داده شدند.  

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: سپاه با استقرار اورژانس و بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی با خدمات دندانپزشکی، آزمایشگاهی ، دارویی و فیزیوتراپی  در محل پایانه ، به ۲۲ هزار نفر از زائران خدمات پزشکی به ارزش دو میلیارد و دویست میلیون تومان ارائه نمود. 

شاکرمی در رابطه با حمل و نقل گفت: سپاه با بکارگیری قریب به ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس از شرکت های جوان سیر و آزادگان و همچنین ۱۵۰ خودرو سبک و سنگین از ماشین آلات سپاه استان و سایر سپاه های استانی و ۱۰ تانکر آبرسانی به زائران خدمت نمود.  

شاکرمی در پایان بر لزوم تخصیص اعتبار لازم برای ساخت و تکمیل مراکز خدماتی راه کربلا ، سه راهی جندالله ، میدان اربعین ، مجتمع سیدالشهداء سپاه در مهران در سال آینده تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار