خبرهای داغ:
فرمانده گردان امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

آسایش و آرامش امروز ما به خاطر از جان گذشتگی و ایثار شهدا است

همدان-فرمانده گردان امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اگر امروز ما به آسایش و آرامش رسیدیم به خاطر از جان گذشتگی و ایثار شهدا است.
کد خبر: ۹۴۶۶۳۹۶
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدرضا موسوی در یادواره شهدای زن شهرستان بهار که در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و ۸ هزار شهید گرانقدر استان همدان به خصوص حبیب حرم شهید حاج حسین همدانی و با تسلیت وفات حضرت معصومه کریمه اهل بیت(ع) اظهار کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی ایران سخني برای گفتن دارد و بیگانگانی گوش به فرمان شیطان بزرگ از آن وحشت دارند و به نحوی آسایش و آرامش را بهم می‌ریزند، وحشت آنها از شیعه است.

وی افزود: دشمنان هزینه کردند و کودتاها و ترورها و... را بر ما تحمیل کردند و ۱۷ هزار شهید ترور دادیم و با برنامه‌ریزی طرح ترور بین قومیت‌ها تفرقه ایجاد کردند و در طرح ترور از این قومیت‌ها استفاده شد.

فرمانده گردان امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: جنگ جهانی را هشت سال بر ما تحمیل کردند و ۵۸ کشور دنیا پشت عراق پنهان شده و یک طرف میدان نبرد را گرفتند و در یک طرف میدان نبرد یک کشور تازه انقلاب کرده بود که حتی نیروی مسلح و نیروی انتظامی برای دفاع از کشور نداشتیم.

وی افزود: امروز خطاب به دانش‌آموزان و مادران نسل آینده نظام اسلامی می‌گوییم؛ امثال شما دانش‌آموزان شهیدی همچون حسین فهمیده و بهنام محمدی به شهادت رسیدند و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهیدی که با  تفکر بسیجی در دانشگاه حسینی پرورش یافتند و در برابر دشمن ایستادند و گفتند ما برای شهادت نیامده‌ایم فقط برای رضای خدا آمده‌ایم و ابر قدرت خداوند متعال است.

موسوی بیان کرد: این شهدای والامقام هشت سال در جنگ جهانی آمدند و مدیریت کردند و در نوجوانی کار بزرگ و حسینی انجام دادند و سرمایه زندگیشان را که جان خود بود در طبقه اخلاص گذاشته و هدیه کردند.

وی عنوان کرد: امروز نیز بعد از پشت سر گذاشتن هشت سال جنگ تحمیلی، دشمن با شروع جنگی دیگر اتفاقاتی را رقم زد و با دخالت‌های بی مورد و طرح کودتا در سال‌های ۷۷ و ۸۸ طرح براندازی داشت.

موسوی بیان کرد: ما اگر امروز سخنی برای گفتن داریم و از بدترين تحریم‌هایی که بر ما تحمیل کردند سربلند بیرون آمده‌ایم، برای این بود که کسانی مانند شما دانش‌آموزان با سخت کوشی وارد دانشگاه شدند و تحریم‌ها را پشت سر گذاشتند و از خود اختراعات و ابداعاتی تولید کردند.

وی گفت: کسانی که به جای همراهی، سکوت کردند این نیز امتحانی برای ما بود و در بسیاری از این اغتشاشات، و بحران‌های سخت این امتحانی از جانب خداوند متعال بود که چقدر پای کار هستیم، هم اکنون نیز صحرای کربلا است و باید حواسمان را جمع کنیم چراکه یک امتحان در پیش رو داریم و در این آزمون باید خود را به ریسمان الهی گره بزنیم و گوش به فرمان ولایت خود باشیم تا در این امتحان سربلند خارج شویم.

فرمانده گردان امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: اگر امروز ما به آسایش و آرامش رسیدیم به خاطر از جان گذشتگی و ایثار شهدا است.

وی گفت: یک خانم اگر حریم خود را حفظ کند جهاد اکبر انجام داده است و به عنوان مادر می‌تواند یک نسل را تربیت کند.

موسوی با اشاره به جنگ روانی دشمن و برخی از ناآگاهان که در این دام می‌افتند، گفت: سلبریتی‌های خائن که برای یک کاغذ، خود و مملکت را می‌فروشند و بعضی از مسئولین نادانی که جیب خود را از جیب مردم پر کردند و کسانی که سکوت کردند و دفاعی انجام ندادند نیز باید پاسخگو باشند و ما نیز باید مراقب باشیم که جزو این قشر قرار نگیریم.

وی خطاب به دانش آموزان و دانشمندان آینده نظام گفت: حرمت خود حفظ کنند و وارد بازی‌های پوچ نشوید و به وصيت شهدا عمل کنید.

در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدای زن شهرستان بهار تجلیل به عمل آمد.     

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار