خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ:

مسیر انقلاب مسیر روشن، امیدبخش و امیدآفرین است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه دشمنان بدانند در هیچ صحنه‌ای نمی‌توانند روبروی جمهوری اسلامی ایران بایستند، گفت: مسیر انقلاب مسیر روشن، امیدبخش و امیدآفرین است.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۸۵
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین سوری در جمع نمازگزاران کبودراهنگ ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در اوایل انقلاب با انقلاب متولد شد و در طول ۴۳ سالگی انقلاب کارنامه درخشانی از خود نشان داد.

وی ادامه داد: بسیج در جنگ تحمیلی در کنار نیروهای مسلح قرار گرفت و وحدت ملی را در آن مقطع رقم زد و اجازه ندادیم نیم وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: بعد از انقلاب با پیروزی انقلاب و شکوفا شدن شجره طیبه بسیج در همه عرصه‌ها دیدیم که بسیج در همه صحنه‌ها و هرکجا که دشمن قصد تخریب نظام را داشته آنها را مایوس کرد.

وی عنوان کرد: در دفاع مقدس، در جنگ ۸ ساله در سازندگی و در فناوری‌های متنوع از سلول‌های بنیادی گرفته تا انرژی هسته‌ای هر جا پیشرفت در عرصه‌های مختلف نظام می‌بینیم حاصل همین تفکر بسیج و این روحیه جهادی است که عزیزان ما با این خودباوری خودشان را به قله‌های پیشرفت رسانده‌اند.

سوری با بیان اینکه هر چه جلوتر می‌رویم دشمن ضعیف‌تر می‌شود، اضافه کرد: ما با گفتمان و تفکر بسیجی در همه عرصه‌ها نشان دادیم که ما توانمند هستیم.

وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب هفت محور مشخص شده است که در شهرستان کبودراهنگ هفت قرارگاه برای پیاده‌سازی و تحقق بخشیدن به بیانیه گام دوم راه‌اندازی شده است تا بتوانیم در تحقق بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب پیشرفت فزاینده‌ای داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه دشمنان بدانند در هیچ صحنه‌ای نمی‌توانند روبروی جمهوری اسلامی ایران بایستند، گفت: مسیر انقلاب مسیر روشن ،امیدبخش و امیدآفرین است و این راه را به لطف خدا و مجاهدت‌های پیامبرگونه رهبر عزیزمان ادامه خواهیم داد تا این پرچم را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار