عهد و پیمان دهه هشتادی ها با شهدای گمنام در سرخه

به مناسبت آغاز هفته بسیج نوجوانان بسیجی دهه هشتادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در گلزار شهدا گمنام سرخه حضور یافته و ضمن عطرافشانی با شهدا تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۹۴۶۹۶۵۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با آغاز هفته بسیج فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) در گفتگو با خبرنگار ضمن تبریک آغاز هفته بسیج اظهار کرد: این ایام فرخنده فرصت ارزشمند و مغتنمی است برای تجدید میثاق با معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شهیدان والا مقام و رهبر فرزانه انقلاب است.

او افزود: بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمنان زبون بعثی در دوران دفاع مقدس ایستادگی کرد و با تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) به مقاومت و پایداری و آزادگی معنای دوباره بخشید و این راه با الهام از تفکر و مکتب بلند امام خمینی (ره) همیشگی و جاودان خواهد ماند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) با اشاره به انجام فضاسازی در پایگاه مقاومت با مشارکت بسیجیان گفت: در نخستین روز هفته بسیج پیاده‌روی به سمت گلزار شهدا گمنام همراه با عطر افشانی برگزار شد.

اسیری اضافه کرد: این برنامه با تجدید عهد و پیمان دهه هشتادی ها با شهدا و گلباران قبور مطهرشان همراه بود.

او بیان داشت: با برنامه ریزی انجام شده با اعضای شورا پایگاه در طول هفته بسیج برنامه های جذاب دیگزی نیز برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار