رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در هیرمند برگزار شد

رزمندگان و جهادگران گروه‌های جهادی حاضر در رزمایش فاطمی ۲ طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی امام‌جمعه و سایر مسئولان شهرستان هیرمند به مناطق هدف اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۶۹۷۰۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در حاشیه آغاز رزمایش فاطمی گفت: یکی از افتخارات بسیج به عنوان یک تشکل مردمی و برخاسته از بطن جامعه این است که همواره و در تمام عرصه‌ها دوشادوش و همگام مردم بوده‌است، و بسیجیان جانبرکف، فداکار، لشکریان مخلص خداوند مددکار و یاریگر محرومان واقعی جامعه بوده‌اند.

وی همچنین افزود: در اولین روز از هفته بسیج، بیش از ۲۰۰ نفر از جهادگران بسیجی عضو حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان هیرمند در قالب ۱۴ گروه جهادی، با هدف محرومیت زدائی و بسیج سازندگی به مأموریت‌های از قبل تعیین شده اعزام شدند.

سرهنگ محبی ادامه داد: این گروه‌ها به مدت یک هفته در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله احداث مسکن، حمام، سرویس‌های بهداشتی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و اداره بهزیستی، تعمیرات و بازسازی سرویس‌های بهداشتی و آبدارخانه‌های مساجد و حسینیه‌ها در سطح روستاهای مرزی شهرستان هیرمند فعالیت خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار