مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع):

بسیج در همه جا حاضر و ناظر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: یکی از بزرگترین پشنوانه های نظام اسلامی برای خدمت به مردم، بسیج است.
کد خبر: ۹۴۷۱۱۳۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

به گزارش ستاد خبری هفته بسیج سپاه امام رضا(ع)، حجت الاسلام والمسلیمن باقری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تهاجمات دشمن مختص به چند ماه یا چند سال اخیر نیست؛ دشمن از همان روزهای ابتدائی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حمایت های خود برای جلوگیری از موفقیت این انقلاب تلاش های بسیاری کرد که با هوشیاری امام(ره) پس از انقلاب و مقام معظم رهبری طی سالهای اخیر اکثر آنها خنثی شده است.

 

باقری تصریح کرد: امام خمینی(ره) در زمان شروع هجمه ها علیه جمهوری اسلامی از ابتدا راه مقابله با این تهاجمات را مردم میدانستند و با ایجاد تشکلی مردمی به نام بسیج مستضعفین زمینه را برای ایجاد بزرگترین و موثرترین ساختار و تشکیلات مردمی در تاریخ انقلاب های صورت گرفته فراهم ساختند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع)  ادامه داد: بسیجیان در واقع همان مردمی هستند که مدافع نظام الهی و اسلامی بوده و در راستای حفظ شعار و شعائر این ملت در برابر مستکبرین و دشمنان قد علم کردند.

 

وی در دفاع مقدس اگر نیروهای بسیجی نبودند و حضور آحاد مردم برای صف آرایی در برابر صدام و متحدانش شکل نمی گرفت باید بگوییم ما توان ایستادگی در برابر آن همه نیرو و تجهیزات در دستان دولت بعثی را نداشتیم اما روحیه و ماموریتی که بسیج برای مردم تعریف کرده بود سبب شد تا دفاع مقدس ما در برابر ابرقدرت های دنیا در تاریخ ثبت شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار