فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

میز خدمت فرصتی برای کارگشایی و کمک به مردم است

با هدف حل مشکلات مردم ،میز خدمت جهادی باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان در روستای ملوران شهرستان نیکشهر راه اندازی شد .
کد خبر: ۹۴۷۲۲۹۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، به مناسبت هفته بسیج ،بسیج ادارات شهرستان نیکشهر با هدف افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام اداری و افزایش رضایتمندی مردم، دیدار چهره به چهره مسئولان و مردم، دیدن برخی واقعیت ها و تلاش برای رفع مشکلات مردم، اقدام به راه اندازی میز خدمت با ارتباط بی واسطه مسئولان و مردم در مناطق مختلف به ویژه نقاط محروم و حاشیه نشین کرد.

در این میز خدمت که رؤسای اکثر ادارات حضور داشتند و پس از بیان مشکلات توسط اهالی قولهایی نیز از سوی متولیان امر برای حل و فصل مشکلات ارائه شد.

سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه سپاه نیکشهر ضمن تبریک به مناسب هفته بسیج گفت: با بیان اینکه این اقدام جهادی با اجرای برنامه در خارج از ساعات اداری و مجموعه اداری برگزار می‌شود، میزخدمت یک برنامه منسجم و هدفمند برای تسریع در کارهای مردم و جلوگیری از سرگردانی آنان در مراجعه به ادارات است.

وی با بیان اینکه مدیران باید در راه اندازی میز خدمت در ادارات خود اهتمام ویژه داشته باشند افزود: یکی از فلسفه های مهم انقلاب اسلامی خدمت بی منت به مردم ، یادآوری اهداف واقعی و اصلی انقلاب است که بهترین عنوان را برای خود خدمتگزاری انتخاب کرد ؛بر این اساس میزخدمت فرصتی برای ارتباط رودررو با مردم با شنیدن خواسته ها و مطالبات آنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار