خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

معرفت، ایثار و روشنگری سه خصلت زیبای حضرت زینب(س) بود

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها در سپاه میانه، معرفت، ایثار و روشنگری را سه خصلت زیبای حضرت زینب(س) عنوان کرد‌.
کد خبر: ۹۴۷۳۸۴۴
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) از ایشان به عنوان اسوه صبر و استقامت و ایثار و شجاعت یاد کرد.

وی افزود: آنحضرت از همان اوان کودکی فردی بصیر و دارای بینشی عمیق بود و در ماجرای عاشورا و پس از آن، با رفتار، کردار و روشنگری هایش، حماسه آفرینی کرده و عاشورا را برای همیشه تاریخ، زنده نگه داشت.

  حجت‌الاسلام مهدی نیا بر لزوم جریان حرکت زینبی در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: ما جنگ و توطئه های بزرگی همچون دوران دفاع مقدس و جنگ نیابتی را پشت سر گذاشته ایم و اکنون باید در عرصه جهاد تبیین، با تاسی از حضرت زینب، فداکاری و روشنگری را پیشه خود سازیم.

   وی خستگی ناپذیری و حرکت مستمر در مسیر آگاه سازی مردمی و انتقال ارزش ها را مهمترین خصایص جهاد تبیین دانسته و افزود: شرایط امروز جامعه می طلبد که هر چه در توان داریم در جهاد تبیین بکوشیم و اگر اینگونه عمل کنیم بی شک، ثمره اش نصرت الهی و پیروزی بر تمامی نقشه های دشمن خواهد بود.

   آیین گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب(س) با سخنرانی و مداحی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار