دوره توانمندسازی و طرح ولایت، حلقه های صالحین در زاهدان برگزار شد

با حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان دوره توانمندسازی و طرح ولایت ، حلقه های صالحین در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۵۹۷۶
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حجت الاسلام کده ایی مسئول تعلیم و تربیت سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت: دوره مذکور با نگاه ویژه و آشنایی بیشتر بسیجیان عزیز با جنگ های ترکیبی و شناختی به صورت یک دوره متناوب و با حضور اساتید برجسته دعوتی از تهران برگزار و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضرجنگ رسانه ای شدیدی، توسط معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال اجرا است لازم دانستیم تا بسیجیان عزیز با نکات مدنظر آشنایی پیدا کنند و بتوانند سایر عزیزان و آشنایان خود را با این مباحث آشنا سازند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از پیچ تازه خود در حال عبور است گفت: تمدن سازی نوین اسلامی دربیانات ارزشمند و افق های بلند مقام معظم رهبری(دامت برکاته) چندین سال است مورد تأکید معظم‌له بوده و هست و مردم و مسئولان را با ارائه راهکار و پیشنهاد به سمت آن سوق می دهند، ازاین رو باید برای مردم،جامعه و بسیجیان اندیشه ها و نقشه راه مشخص کرد تا بتوانند در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی گام بردارند.

حجت الاسلام کده ای افزود: در حال حاضر تمدن سازی اسلامی که خود زمینه ساز ظهور حجت ابن الحسن عسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف است را باید دانست که تمدن اسلام از ابتدا تاکنون چه سیری داشته است و هم اکنون در چه وضعیتی است و سپس با توجه به مبانی مستحکم اسلامی، ظرفیت ها و موانع، تلاش و کوشش و مدیریت در جهت تمدن سازی نوین اسلامی را نظریه پردازی کرد.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه سلمان استان در پایان گفت: در این مقطع از حضور استاد فرهیخته حضرت حجت الاسلام جوشقانیان دعوت شده تا ضمن واکاوی مسائل روز ان شاء الله با آشنایی بسیجیان عزیز و سایر مردم عزیز که می‌توانند خدمتی در این زمینه بنمایندتا با تلاش بیشترشان زمینه ساز این مرحله از مسیر تمدن سازی نوین اسلامی باشند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار