خبرهای داغ:
به همت گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) انجام شد:

ششمين مرحله از کمک های مؤمنانه با مشارکت فعال بسیجیان ورزمندگان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام)

در آستانه شب یلدا بسیجیان ورزمندگان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) به تهیه بسته های ارزاق در قالب کمکهای مومنانه برای دستگیری از خانواده های محروم در محل گردان اقدام نمودند.
کد خبر: ۹۴۷۸۲۶۱
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبر گزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴ حضرت امام حسین (علیه السلام): در آستانه شب یلدا بسیجیان ورزمندگان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) به تهیه بسته های ارزاق در قالب کمکهای مومنانه برای دستگیری از خانواده های محروم در محل گردان اقدام نمودند.

فرمانده گردان۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) می‌فرمایند: بهترین و نیکوترین زندگی از آن کسی است که زندگی دیگران در کنار زندگی او تأمین شود، لذا در همین راستا در آستانه شب یلدا ششمين مرحله از «کمک های مؤمنانه» با مشارکت فعال بسیجیان ورزمندگان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) بدست نیازمندان رسید.

فرمانده گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) ضمن اشاره به حدیث شریف رضوی در ادامه بيان داشت: از همین رو پایگاه ویژه گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین علیه السلام » به واسطه مسئولیت اجتماعی خود با اقتدا به کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) و پیروی از پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله وسلم)  در آستانه شب یلدا ششمين مرحله از  کمک های مؤمنانه مردم شریفمان را به دست نیازمندان رساند.

این فرمانده در ادامه افزود: در همین راستا و بر اساس وظيفه ذاتی  بسیج مبنی بر دستگیری و کمک به محرومین، به همت بسیجیان و رزمندگان این گردان ۳۰ بسته ارزاق شامل(برنج، حبوبات،روغن،رب و ماکارونی) به ارزش تقریبی صد میلیون ریال در منطقه همپوشان این گردان توزیع گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار